Problem ze słuchawkami w laptopie

Witam,
mam problem jak w tytule - nie działają mi słuchawki na laptopie.Sprawa jest o tyle dziwna,że jeszcze do wczorajszego wieczora działały bez problemu.Wieczorem w trakcie słuchania przestały działać,tzn.dźwięk z laptopa słychać było normalnie,tak jakby słuchawki w ogóle nie były podłączone.Najpierw zaczęło się od krótkich momentów,kiedy musiałem trochę docisnąć wtyczkę w laptopie,żeby głos był w słuchawkach,później nawet ten sposób przestał być skuteczny,bo w słuchawkach pojawiał się zniekształcony głos,a właściwie jazgot.I tak jest do teraz.Sprawdziłem w Panelu Sterowania (Dźwięk),a tam w ogóle ich nie ma,mimo że są podłączone.Słuchawki są dobre,sprawdziłem na komputerze.Inne słuchawki też na laptopie nie działają.Da się to rozwiązać jakimś domowym sposobem,czy laptop do naprawy?

Prawdopodobnie coś nie tak jest z kartą dźwiękową.

Da się to jakoś sprawdzić domowym sposobem czy tylko naprawa?Nie znam się na komputerze itp,ale skoro to coś z kartą to dlaczego głos działa normalnie,tylko słuchawki nie działają?

Jak głos działa normalnie to chyba wejście na słuchawki jest zepsute.

Też tak pomyślałem,ale nie wiem jak mogłoby się zepsuć,bo praktycznie nie odłączam słuchawek od laptopa i wczoraj zaczęło się psuć też w trakcie słuchania.Od czego w takim razie mogłoby się popsuć?

Skoro to nie karta ani wejście, to może to byś sterownik karty dźwiękowej. Sprawdź czy masz najnowszy sterownik. Klikasz PPM na ikonę windows’a Menedżer Urządzeń > Wejścia i Wyjścia Audio klikasz PPM na sterownik i wybierasz Aktualizuj sterownik


Jak to nie zadziało to będziesz musiał oddać laptop do serwisu.

Zrobiłem tak i po wybraniu opcji “Wyszukaj automatycznie zaktualizowane oprogramowanie sterownika” pojawił się komunikat “Dla urządzenia jest już zainstalowane najlepsze oprogramowanie sterownika.System Windows ustalił,że oprogramowanie sterownika dla tego urządzenia jest aktualne”.