Problem ze sterami/csem/vistą

Przed formatem było ok. Po formacie wrzuciłem najnowsze stery 169.25 bodaj. Odpalam cs na tych samych ustawieniach co zawsze wcześniej. A tam pixeloza:O Więc myślę wina sterów. Zarzuciłem starsze. Ciut może lepiej ale nadal źle. Ktoś wie co poradzić? Jeszcze inna zmiana sterów. Czy może poczekać 2 dni aż vista zrobi se porządek na dysku i może przejdzie.

Odświeżanie 72Hz

vsynch off

OpenlGL

800x600

Czyli tak jak zawsze ustawione. :confused:

zrób screena…

http://img384.imageshack.us/img384/5135 … 000ir9.png

http://img329.imageshack.us/img329/5366 … 001eg9.png

chodzi o krawędzie modeli i tekstury w dali…

edit:

przed formatem miałem w miarę stale 99 fps;/ teraz mam spadki;/

jaki masz system? ilu bitowy?

tu masz na x64

http://downloads.guru3d.com/ForceWare-9 … -1548.html

a tutaj na x86

http://downloads.guru3d.com/ForceWare-9 … -1549.html

x86

w tym sęk ze te stery właśnie też testowałem -.- i z nich są te screeny :slight_smile:

w zakładce zgodność do pliku hl.exe ustaw zgodność z XP i żeby wyłączył kompozycje (pulpitu i wizualne)

napisz czy pomogło…

nie jest tak jak było kiedyś ale sporo lepiej :* dzięki:) chyba że ktoś ma lepsze pomysły

może we właściwościach skrótu dopisz:

hl.exe -heapsize 512000 -game cstrike

prawdopodobnie gra przyspieszy… i nie będzie spadków fps…

i jeszcze wpisz w konsoli fps_max 999

aha, podkręcałeś kartę? jeśli tak to obniż taktowania… a jak nie kręciłeś to też zmniejsz :wink: powinno pomóc

po 1 nie mam takiego skrótu jak hl.exe -.- uroki steam:D

po 2 co to za komenda heapsize512000?

po 3 mam fps_max 101 i nawet wpisanie 200 nic nie da

dopiero po komendzie developer 1 której nie wpisze bo sie napisy rozjeżdżają

karty nie kręciłem:) za to proca tak i ma sie dobrze:) temperatura raczej w normie zresztą zaraz sprawdzę :slight_smile:

zmieniłem stery na najnowsze dałem zgodność do xp i nie wyłączałem tych kompozycji i śmiga jak kiedyś ( chyba) a fpsy za 2 dni będą normalne jak vista skataloguje dysk:*

thx za pomoc:)

ciągnie 512mb ram a nie standardowo 128… dzięki temu szybciej chodzi…