Problem ze sterownikami do myszki a4tech x7


(Kobi2520) #1

Siemka, kupiłem w mediaexpert myszke a4tech x-750 snake fire, mam problem ze sterownikami do tej myszki pod windows 7 ultimate x64, sterowniki instalują sie niby z płytki wsio, programy się włączają ale i tak nic nie działa, chodzi mi głównie o konfiguracje bocznych guzików, pobrałem nawet stery ze strony producenta, odinstalowałem stare i zainstalowałem nowe i to samo, niby ustawiam sobie guziki, zapisuje a i tak nie działa, a myszkę wykrywa mi jako zwykła myszkę interfejsu HID. Za wszelką pomoc będę wdzięczny. Pozdro


(Dimatheus) #2

Hej,

A na jakim koncie pracujesz - użytkownika czy administratora?? Same zaś sterowniki instalowałeś z podniesionymi uprawnieniami, czyli przy użyciu menu kontekstowego i polecenia Uruchom jako administrator?? Jeśli nie, zrób to koniecznie.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Kobi2520) #3

miałem też tak robione i jestem adminem kompa, ale z pomocy technicznej podesłali mi stery i wszysko jest ok


(Dimatheus) #4

Hej,

Tak z ciekawości - przesłali inną - wyższą - wersję sterowników czy jakieś zmodyfikowane, przeznaczone właśnie do Windows 7??

Pozdrawiam,

Dimatheus


(pakeroso) #5

kobi2520 , a mógłbyś udostępnić ten sterownik?

Sam mam mysz A4Tech X750 Green Fire i stery nie działają pod Win 7 x64.


(Kobi2520) #6

co do sterów to podesłali mi je w meilu, jak co to dajcie meile to wam podeśle. Na stronie producenta dali sterowniki co ważą ok 100mb, te co mi podesłali ważą ok 5 ;]


(Dimatheus) #7

Hej,

Być może na stronie zamieszczone są paczuszki ze sterownikami do wszystkich systemów i instalator wybiera odpowiedni do danego systemu. Z drugiej strony paczuszka ze strony www może zawierać też dodatkowe oprogramowanie i stąd wiele większa waga. :slight_smile:

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Kobi2520) #8

http://www.x7.cn/en/driver/X-7XX.zip przeglądałem meila i jednak to był link a nie załączkik #-o mój błąd...


(pakeroso) #9

Faktycznie ten sterownik działa bez zarzutów. Dzięki :smiley:


(Yahoo Janz) #10

Sory za odkopanie tematu. Mam pytanie do tych którzy zainstalowali te stery na win7 64 bit. Które wybraliście sterowniki z tych 2 folderów? Wchodzę w folder Win2000~Vista X86 driver to żaden setup się nie włącza. Wchodzę w folder Vista X64 driver to instalują się sterowniki ale nie działają, w tym samym folderze(Vista X64 driver) wchodzę w folder x64 i tam przy samym początku instalacji mam błąd-Nie można utworzyć folderu! Gdy ręcznie tworzę folder to na początku instalacji mam "Bład przy kopiowaniu pliku!". Z góry dziękuję za pomoc i jeszcze raz przepraszam administrację i moderatorów za odkopanie ponad rocznego tematu.


(pakeroso) #11

Yahoo91 , system masz 64-bitowy ?

Jeśli tak, to z Menedżera urządzeń próbowałeś ? Zaznaczasz mysz, wybierasz Aktualizuj oprogramowanie sterownika i wskazujesz katalog z rozpakowanym archiwum sterownika (Vista X64 driver).


(Yahoo Janz) #12

pakeroso , serdeczne Dzięki! Nie wpadłem na to aby użyć menadżera urządzeń teraz. Próbowałem wcześniej ale nie miałem wtedy tych sterowników ze strony tylko z płyty i myślałem, że to nie działa. Dzięki :slight_smile: