Problem ze sterownikiem dźwięku intel

Witam wszystkich. Zarejestrowałem się specjalnie, by móc założyć temat. Otóż mam problem z zainstalowaniem dźwięku (zintegrowana karta dźwiękowa)

Płyta główna INTEL 82801db Relatek 97 pasuje, ale w trakcie instalacji przerywa instalację jako niezgodność z systemem (windows XP)

Spisałem właściwości sterownika (czy jak to sie tam nazywa) PCI\VEN_8086&DEV_24C5&SUBSYS_00881734&REV_01\3&61AAA01&0&FD

Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu sterownika Komp intel pentium 4 (Fujitsu-Siemens)

sterowniki dla plyt intela szuka sie na stonach producenta :slight_smile: Z innego moga wystapic bledy i niezgodnosci

Nie mogę znaleźć, strona intela jest zbyt skomplikowana i za dużo tam różnych symboli, których nie rozumiem, nie jestem informatykiem. Proszę kogoś o pomoc.

Odnośnie płyty to znalazłem jeszcze symbol i845G, ale to chyba tyczy się grafiki

Za mało danych podałeś.

To niewiele nam powie co to za sprzęt.

To chyba nie jest model płyty a a nazwa chipsetu (mostek południowy).Możesz odczytać nazwę płyty głównej oraz chipset Everestem,albo rozkręć obudowę i zobacz nazwę płyty (najczęściej nadrukowana w pobliżu procka) i to jest sposób najlepszy.

Wrzuć nazwę płyty na forum.

Rozkręciłem i nie ma żadnego symbolu w na płycie :confused: w pobliżu procka również. A nie można tego odczytać gdzieś w menadżerze urządzen albo coś? Błagam, już drugi dzień z tym siedzę!

Dodane 02.01.2011 (N) 15:43

zrobiłem zdjęcie

file.html

Poniżej sterownik dla tego AC’97 ze strony producenta twojego komputera:

http://support.ts.fujitsu.com/Download/ … 6426883573

Srebrny Wilku, nie wiem jak Ci dziękować??? Działa, w końcu działa, siedzę przy tym od wczoraj od godz 17 do dzisiaj z przerwą na spanie. Dziękuję bardzo, wszystko działa :slight_smile:

Twój sprzęt to : SCENIC S2 (i845G) Numer identyfikacyjny: YBSB107037

Daj ten numer na stronie fujitsu w dziale Driver & Downloads

oraz Instrukcje obsługi i już będziesz chyba wiedział co dalej

@SMDOBPRO