Problem ze strefą DNS w OVH

Witam,

  1. Piszę w sprawie błędu "Nasz system wykrył błędy podczas weryfikowania strefy. Twoje ostatnie zmiany nie zostały więc wprowadzone. Prosimy o poprawienie następujących błędów:
    zone “nazwa mojej domeny”/IN: has no NS records"
    W jaki sposób mogę naprawić wyskakujący błąd?
  2. Mam problem z dodaniem wpisów w strefie dns: “MX Records”-https://www.zoho.eu/mail/help/adminconsole/configure-email-delivery.html, “SPF”-https://www.zoho.eu/mail/help/adminconsole/spf-configuration.html, “DKIM”-https://www.zoho.eu/mail/help/adminconsole/configure-email-delivery.html.
    W jaki sposób mogę dodać wpisy w strefie dns żeby wszystko poprawnie działało?

Pokaż screeny z konfiguracją strefy i domeny.


Tylko takie mam ustawienia w strefie DNS

Kurcze myślałem że będę mógł zerknąć w swoim panelu jak to się u nich konfiguruje, ale bez aktywowania strefy nie da się jej skonfigurować :confused:

Spróbuj w pierwszej kolejności zatwierdzić same MX record bo powinny być poprawne. DKM i SPF nie przechodzą najprawdopodobniej ponieważ jest to tekst, a nie adres docelowy - czyli nie przechodzą walidacji.
W rekordach MX pomiń przy adresie priorytet.

Ewentualnie podrzuć jeszcze sreen z okna w którym dodaje się nowy rekord do strefy, być może wypełniasz go błędnie, niestety nie wiem jak wygląda ten formularz i jakie są pola więc ciężko mi coś w tym momencie podpowiedzieć.

EDIT:
Chwilę poszukałem w internecie i jest poradnik krok po kroku jak ustawić wszystko co chcesz: http://acesender.com/konfiguracja-dkim-i-spf-dla-ovh

1 polubienie