Problem ze zbyt dużym użyciem pamięci ram

Witajcie.

Mam dosyć duży problem. Mój komputer zużywa za dużo ramu, czyli tak jak w temacie. Mam 1gb ramu ( wiem mało :smiley: ) ale mam wolnego tylko około 250mb? To jest dosłownie paranoja. Komputer chodzi jak czołg. Wszystko się scina i wolno otwiera. Wirusów raczej mieć nie powinien choć nie moge wierzyć w 100% avastovi. Mam nadzieję że mi pomożecie. Pozdrawiam :slight_smile:

Napisz jaki system i jaki typ pamięci ram masz, oraz mniej więcej jakie programy masz zainstalowane?

System to winda 7.

Ram hmm, nie znam się na tych podziałkach, ale wydaje mi się że to jest ddr3

A programy to takie jak 90% osób ma. Chrome, gadu, daemon tools, office 07.

Jeśli trzeba jakieś informacje to pytaj :slight_smile:

Na W7 1GB RAM to jest bez mała na styk dla samego systemu więc się nie dziw że zostaje 250MB wolnego. Dokup kość 2GB (zapewne masz DDR2 sądząc po ilości - wydatek 60-100zł) i będziesz miał ok.

Pokaż ss z zużycia ramu z menadżera ale sortowanie daj od najwyższego.

Dodane 16.03.2013 (So) 21:12

Jeśli masz kilka GB wolnej pamięci, możesz kliknąć windows+pause/break zmień i zaznaczając dysk C, wybrać “Rozmiar niestandardowy”, wprowadzając wartość minimalną równą 3/2 pamięci RAM, a maksymalną równą trzykrotnej wielkości pamięci RAM. Czyli jeśli masz np. 1GB = 1000MB pamięci RAM, minimalnie podamy 1500, a maksymalnie 3000. Jeśli system nie będzie działał wyraźnie szybciej, wracamy do tego okna i zaznaczamy “Rozmiar kontrolowany przez system”.

Spróbuj tego, dokładnie nie pamiętam jak to jest w 7 bo to instrukcja na xp, a sam korzystam z 8, ale gdzieś niedaleko to powinno być :slight_smile: Myślę że to powinno Ci pomóc.

switu, ciężko mi to znaleść… nie wiem czy dam radę.

a ss: beztytuupqh.png

Co by tu nie mówić, to 1 GB pamięci RAM, to trochę jednak przymało, niby w wymaganiach minimalnych systemu Win 7 x86 jest napisane 1 GB RAM-u, ale mimo wszystko jak masz taką możliwość do pomyśl o zwiększeniu tejże pamięci.