Problem ze zciąganiem plików z internetu - log

Witam,

Niedawno sprawiłem sobie nowy komputer i od razu zaczęły się problemy. Mianowicie: kiedy ściągam jakiś większy plik z internetu to po jakimś czasie (zazwyczaj po zciągnięciu jakiś kilkudziesięciu - stukilkudziesięciu MB) prędkość ściągania zaczyna stopniowo spadać do zera - wtedy ściąganie się zatrzymuje. Nie jest to raczej wina łącza, bo podpięte są do niego też inne komputery i problem tam nie występuje, komputer jest nowy, system dopiero co postawiony (win7 64 home).

Załączam również loga z OTL.

http://wklej.to/D0OU2

edit: dorzucam jeszcze plik “extras” z OTL o którym zapomniałem:

http://wklej.to/kQXK5

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt…Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.

Odinstaluj DAEMON Tools Toolbar,Facemoods Toolbar.

Raport po restarcie:

http://wklej.to/oJbpF

Nowy log z OTL:

http://wklej.to/0xNFc

Tym razem nie było pliku “Extras”

Odinstalowałem też te dwa programy (toolbary)

W porządku.W OTL użyj opcji Sprzątanie.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware.

Przeskanuj programem Dr.WEB CureIt http://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/launch.exe