Problem związany z kontroler magistrali zarządzania systemem

Witam, mam problem z tym urządzeniem (nie wiem kompletnie co to jest i do czego służy), nie dawno robiłem formata i w menadżerze urządzeń mam taki oto komunikat:

81946751587731933686.jpg

Mój typ procesora to: Intel Pentium 4 531, 3000 MHz (15 x 200).

Próbowałem się radzić wujka Google, ale wpisywanie frazy “kontroler magistrali zarządzania systemem Intel Pentium 4” nie przyniosło mi istotnych rezultatów :confused:

btw. Chciałbym się was zapytać czy mając kartę graficzną GeForce 6200 LE, a gra w którą chciałbym pograć wymaga GeForce 7800 lub lepszą, to oznacza, że nie ma bata, aby mi poszła? (wiem, że to pytanie może wydawać się dość oczywiste, ale na prawdę w kwestii sprzętu jestem kompletnie zielony)

Mam nadzieję, że mi pomożecie.

Z góry dziękuje :slight_smile:

Po prostu brakuje sterownika sprzętowego dla urządzenia “kontroler magistrali zarządzania systemem” Jeśli masz jakieś płyty instalacyjne do płyty głównej ze sterownikami poszukaj tam. Spróbuj przeinstalować sterownik Chipsetu. Jeśli takowych płyt nie posiadasz, spisz dokładnie nazwę producenta i model płyty głównej i szukaj na stronie producenta w działach support/downloads. Z obrazka wnioskuję, że używasz Windowsa XP, więc dla takiego systemu poszukaj sterownika.

Chodziło mi o konkretny link do tych całych sterowników do chipsetu czy jak to tam się zwie…

Proszę kogoś kompetentnego, kto udzieli mi przydatnej informacji, ew. poda link :slight_smile:

Hej,

Nie podajesz konkretnych informacji, to nie dostajesz bezpośrednich linków. Skąd mamy wiedzieć, jaką posiadasz płytę główną? To od niej zależy, jakich sterowników należy użyć.