Problemy po przeinstalowaniu na XP

Witam. Jest to mój pierwszy post, no i w sprawach technicznych które dotyczą komputera jestem zielony, wiec prosze o pomoc.

Zatem , wczesniej miałem windowsa 2000 ,ale komp sie zawirusował wiec musiałem przeinstalowac , znajomy zrobił to na XP. Od tego czasu komp strasznie zwalnia(jest czysty nie ma wirusów) kiedy robi przynajmiej dwie zeczy na raz np. pracuje konwekter, no i w tym czasie nie moge otwierac nic innego (zaskakuje dopiero jakos po 1-2 minut)

Same podzespoły w nim są bardzo kiepskie;

procesor 496 MHz

RAM 384MB

Win XP pack. 1

dwa oddzielne dyski 6 GB i 28 GB

nie wiem co jeszcze mam dopisac zeby było to wszystko dobrze obiasnione.

Jak juz pisałem nie mam zielonego pojecia o "pracy komputera " wiec prosze o pomoc. I z góry dziekuje

Na tym sprzęcie nie powinno być problemów.

Zainstaluj Service Pack2.

Instalowałeś sterowniki płyty głównej i karty graficznej?

Na takim sprzęcie to mi win 98 cienko chodził a Ty masz XP! Przy takim procesorze najlepszy system jaki będzie u Ciebie w miare dobrze chdził to win 98

Powyłańczaj wszystkie bajery związane z wyglądem xp. Ustaw wygląd a’la 98. Może masz jakiś antywirus co spowalnia system. Nie poleca nortona na takie sprzęty, zamiast tego spróbuj avasta.

:shock: Mi na 250 chodził bez problemów… Dopóki dysk nie siadł :stuck_out_tongue:

Słaby procek.

Zobacz co tak obciąża procka wciśnij CTRL+ALT+DEL i zakładka procesy - może uruchomiony program obciąża na max CPU.

A jak było na WIN2000.

Sprawdź to:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … 851#213851

I na XP z SP1 to min procek 700 - nie wgrywaj czasem SP2,wgraj tylko poprawki krytyczne do systemu.