Problemy z Blue Screenami

(Zajczyk95) #1

Witam.

Mam niestety problem, a w sumie dwa :frowning:

A więc tak. Pierwszy problem łączy się chyba z drugim (jestem zielony w tym ale tak coś podejrzewam). Otóż w miarę często pojawia mi się Blue Screen ale on dosłownie tylko pojawia się na jakieś setne sekundy a więc nic się nie da tam przeczytać.

Ostatnio robiłem formata i dzisiaj jak sobie z nudów wgrałem i uruchomiłem grę Crashday to podczas zmieniania detali grafiki po potwierdzeniu komputer na 2 sek. się zwiesił pojawił się blue screen i się komputer od nowa włączył. Po tym samoczynnym wyłączeniu i włączeniu komputera pojawił się komunikat:

no dobra kliknąłem ok i z ciekawości włączyłem jeszcze raz grę Crashday no i już wszystko działało w grze tak jak powinno.

z 5 min. pograłem i wszedłem na neta. wszedłem właśnie tutaj na forum tak z nudów coś poszukać poczytać no i natrafiłem na ten temat: http://forum.dobreprogramy.pl/pokazuje-tylko-rdzen-procesora-t395840.html no i sprawdziłem jak ja mam ustawione. no to wszedłem tak jak pan lauferr napisał uruchom itd. no i nie było tam nic zaznaczone no więc zaznaczyłem w tym number of processors że mam 2 rdzenie (bo mam :stuck_out_tongue: ). No i wyskoczyło powiadomienie czy uruchomić komputer ponownie no to się zgodziłem. Po restarcie wyskoczył komunikat:

i teraz zadaję pierwsze pytanie co teraz z tym zrobić???

no i drugie pytanie czemu w evereście przy zużyciu procesorów cały czas używany jest tak jakby jeden? oto screen:

i jeszcze jeden screen i kolejne pytanie:

czemu w "szybkość procesora" przy "częstotliwość pracowania procesora" wyświetla pracę jednego. czy to tak ma być???

A więc proszę bardzo o pomoc i wskazówki co mam robić.

pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź

MacKnick

P.S. Jeżeli wkleiłem temat w złym dziale bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie go :slight_smile: