Problemy z blueconnect

otóż mam telefon lg ke970 shine w sieci era tak tak zamówiłem pakiet 5mb lecz blueconnect niedziała wyskakuje komunikat “błąd dostępu do sieci sprawdz czy jestes w zasiegu i masz aktywną usługę danych i poprawnie skonfigurowany telefon”

co do zasiegu to jest na full a w biurze obsługi wysłali sms z konfiguracją sieci zkonfigurowałem i nadal dupa co robić???

koniecznie jest skonfigurowanie połączenia internet gprs (lub coś w tym rodzaju) a nie połączenie wap jeśli chcesz z niego korzystać z internetu lub w telefonie np. z przeglądarki opera lub gg

konfiguracja GPRS:

APN: erainternettt - dla użytkowników systemu TakTak

ID (nazwa) użytkownika: erainternet

Hasło: erainternet

Uwierzytelnianie: normalne

Aby korzystać z blueconnect w telefonie:

Tak Tak - wyślij kod *132*7*1# (wpisz kod tak, jakbyś wpisywał numer telefonu i wciśnij klawisz nawiązywania połączenia)

wyślij bezpłatny SMS o treści A pod numer 8025, aby pobrać aplikację do blueconnect w telefonie (nie musisz tego robić, jeśli w aplikacjach twojego telefonu jest już aplikacja “blueconnect” albo “Internet w telefonie”).