Problemy z dźwiękiem

Witam. Przy włączaniu muzyki wyskakuje mi błąd Direct Sound itd (znana śpiewka). Trzeba podobno zainstalować sterowniki. Krew mnie zalewa, bo jak już zanistaluje to dalej nie działa glos. Już chyba wszystko robiłam i dalej nic.

Podobno moja karta dźwiękowa to: REALTEK RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC

Podobno, bo w everst jest wyraźnie pokazana karta graficzna, a dźwiękowej nie ma, więc po dokładnym przeszukaniu programu znalazłam taką nazwę karty dźwiękowej.

Płyta główna: ECS K7S5A

mam Windows jg 2009

Próbowałam juz instalować sterowniki SIS, ale instalacja nie dochodzi do końca, bo wyskakuje jakiś błąd.

Instalowalam też sterowniki Realtek i też nic nie dało. Głosu nadal brak. Ja jestem zielona z komputerami, więc proszę o pomoc.

Jaki masz Servis Pack? 2 czy 3? kiedy był stawiany system ? czy po zainstalowaniu systemu wgrałaś sterownik GART (SiS 735 AGP VxD driver) ?

koleżanko to jest karta sieciowa, a nie dźwiękowa.

sterowniki na stronie producenta ECS - są bo parę lat temu też miałem tę płytę gł.

Ale takiego windowsa [-X to jakoś nie kojarzę więc linka Ci nie podam :stuck_out_tongue_winking_eye:

EDIT: dźwięk może być wyłączony w Biosie więc dlatego nie chcą się zainstalować sterowniki.

Mam taki problem - brak dźwięku w laptopie… Ogólnie jestem zielona w tych sprawach, więc proszę o pomoc :] Głośniki mam wbudowane, a na ikonce głośnika koło zegara pisze:‘brak zainstalowanego urządzenia wyjściowego audio’ co ja mam zrobić? Dodam, że resetowałam kompa i nie pomogło xD

Koleżanko zainstaluj sterowniki z płyt które dostałaś razem z laptopem,albo na dysku c: poszukaj folderu drivers,backup lub recovery i tam powinien być folder audio i stamtąd zainstaluj sterowniki do karty dzwiękowej.

Już sobie z tym poradziłam kolego:d Po prostu przywróciłam systemxD Ale dzięki za odp:))

Mam sterowniki SIS 7012 i dalej nie działa…

Dodane 04.04.2010 (N) 11:43