Problemy z eksploratorem plików

Witam,

Mam problemy z eksploratorem plików. Gdy kliknę ikonę “Eksplorator plików” na pasku zadań to pojawia się komunikat:

Tytuł okna: C:\Users\uzytkownik\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\File Explorer.lnk

Treść:
Z tym plikiem nie jest skojarzona aplikacja umożliwiająca wykonanie tej akcji. Zainstaluj odpowiednią aplikację, a jeśli jest już zainstalowana, utwórz skojarzenie na stronie Ustawienia aplikacji domyślnych.

Natomiast gdy kliknę prawym klawiszem myszki w menu start na logo Windows i wybiorę “Eksplorator plików” to pojawia się komunikat:

Tytuł okna: explorer.exe
Treść: Nieokreślony błąd.

Próbowałem to naprawić komendami:

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth i sfc/scannow ale nie pomogło. Wysłałem również logi do sprawdzenia do grupy [Bezpieczeństwo] na tym forum i też nic takiego tam nie było.
Czy można jeszcze coś z tym zrobić?

pozdrawiam

  1. Wybierz przycisk Start > Ustawienia > Aktualizacje i zabezpieczenia .
  2. Wybierz Odzyskiwanie > Uruchamianie zaawansowane > Uruchom ponownie teraz > Uruchamianie zaawansowane systemu Windows 10 .
  3. Na ekranie Wybierz opcję wybierz pozycję Rozwiązywanie problemów . Na ekranie Opcje zaawansowane wybierz Automatyczna naprawa .

U mnie nie ma takiej opcji, jest “Naprawa podczas uruchamiania”. Wybrałem tą opcję, ale po ponownym uruchomieniu systemu, na chwilę pojawia się logo z Windows a pod spodem napis “Czekaj”, po chwili wszystko znika i nic się nie dzieje, jest tylko czarny ekran. Próbowałem dwa razy. Za każdym razem czekałem 5 min. na jakieś działanie ze strony systemu ale nic z tego.

Zaloguj się i wykonaj to na koncie administratora

Konto posiada prawa administratora.

https://www.exefiles.com/pl/lnk/file-explorer-lnk/