Problemy z grami

Witam,jestem początkującym forumowiczem więc proszę o wyrozumiałość.Mój problem polega na tym że "przycina,tnie,klatkuje,muli"niestety nie wiem jakiego określenia użyć,każdą grę samochodową(nfs undg2 ,most wanted,18 whels of stell),Mam windowsa xp prof ,pentium 4 ,3.3 ghz ,1024 ram,120 gb twardego ,nvidia geforce fx 5500 ,najnowsze sterowniki ściągłem i miałem formata wczoraj i problem występuje nadal ,komputer ma 8 miesięcy jeśli ma to coś do rzeczy i dysk twardy zapełniony jest w 30 %,pozdrawiem i dziękuję za pomoc

po pierwsze nie ten dział ale zrozumię , jesteś początkujący … takie problemy umieszczamy w dziale gry tak na przyszłość

ten jego geforce 5 ilu jest bitowy ?

jest 64 bitowy

więc nie ma się co dziwić :-x

Ta karta torche muli sprubuj zmniejszyć detale w grze (rozdzielczość itp)powinno pomóc

GeForce 5500 nie jest zbyt dobrą kartą, ale bez przesady. Mi NFS Most Wanted chodził bez przycięć na GeForce 4MX 440 (na średnich detalach). Więc tak jak poprzednik poradził spróbuj zmiejszyć detale w grze i rozdzielczość ekranu 8)

Poprzednik poradził, bo poprzednik nie korzystał z shaderów.

Na tej karcie nie uzyskasz nie wiadomo jakich wyników, nalezy się spodziewać, że gry będą przycinały. Wąskim gardłem w Twoim komputerze są te nieszczęsne 64-bity na karcie.

Kurcze ja niestety nie wiem ilu on jest bitowy ,ale mój poprzednik napisał więc mu możemy zaufać ,gram na najsłabszych wymaganiach i rozdzielczości ,ale wydaje mi sie że to jest nie dokońca wina karty ,bo inni moi znajomi mają słabsze karty i im gra chodzi bez zarzutów ,pozatym wymagania tych gier spełnia moja karta ,dodam że jeżdżąc samochodem w gta3 też można odczuć ten sam problem !!

jak włączasz grę to powylaczaj wszystkie rzeczy

( odłącz neta ,wylącz firewalla, winampa ,antywirusy itp ) i powiedz jak wyniki

Niestety nic,zawsze jak gram wyłączam wszystko !!

a ogolnie komputer jak chodzi?

nie przycina sie ?

moze masz jakis syfik?