Problemy z internetem zakończeniu okresu testowego Norton


(botgaming) #1

Witam,

pozwoliłem sobie na zakup nowego sprzętu... Sprawa wygląda następująco... zaraz po zakończeniu okresu testowego (1-2dni-Norton), zaczęły mi się dziwne rzeczy dziać z komputerem: zmiany zasięgu wi-fi (skakało z 1-5 kresek) przybliżenie routera niczzego nie zmieniło... Nie jest to raczej wina routerka, gdyż na 2 laptopie wi-fi działa bez problemowo. Przeskanowałem, rożnymi programami, zainstalowałem Avasta, malwarebytes, ccleaner, auslogisc defrag... Ale problem pozostaje ten sam. Update też wyłączyłem, może windows defender? A może sam skype tak ścina.. Nie mam pojęcia...

Poniżej zamieszczam logi, malware znalazło 1 problem. Aha, chciałem jeszcze sobie pograć w cs 1.6, ale nie uruchamia mi się jakby 2 karta graficzna (radeon), ponoć trzeba to gdzieś przestawić (bios?). Próbowałem znaleźć sterownik do niej, ale to jakiś shit i nie ma tego na stronie CCC :confused: No nic, z tym sobie poradzę, ważniejszy jest TCP/IP

http://wklej.org/id/774367/

http://wklej.org/id/774390/

Pozdrawiam!


(krzych5610) #2

Wyłącz antywirusa, uruchom OTL. W okno Własne opcje skanowania / skrypt wklej

:OTL

IE: 64bit: - HKLM..\SearchScopes{2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827}: "URL" = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=HPNTDF

IE - HKLM..\SearchScopes{2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827}: "URL" = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=HPNTDF

IE - HKCU..\SearchScopes{2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827}: "URL" = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=HPNTDF

O3 - HKCU..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No CLSID value found.

O4 - HKLM..\Run: [] File not found

O16: 64bit: - DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinsta ... s-i586.cab (Reg Error: Key error.)

:Commands

[emptytemp]

Uruchom polecenie Wykonaj skrypt. Zgoda na restart komputera. Przedstaw powstały raport. Przygotuj nowy raport OTL


(botgaming) #3

log z naprawy

http://wklej.org/id/774614/

2 log

http://wklej.org/id/774622/


(krzych5610) #4

Odinstaluj: ask.com, Toolbar\WebBrowser. Skorzystaj z pomocy Revo Uninstaller - http://www.dobreprogramy.pl/Revo-Uninst ... 12741.html

Powtórz proces czyszczenia. Wyłącz antywirusa. w okno własne opcje skanowania / skrypt, wklej podany tekst:

:OTL

IE: 64bit: - HKLM..\SearchScopes{2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827}: "URL" = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=HPNTDF

IE - HKLM..\SearchScopes{2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827}: "URL" = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=HPNTDF

IE - HKCU..\SearchScopes{2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827}: "URL" = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=HPNTDF

O3 - HKCU..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No CLSID value found.

O4 - HKLM..\Run: [] File not found

O16: 64bit: - DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinsta ... s-i586.cab (Reg Error: Key error.)

:Commands

[emptytemp]

Uruchom polecenie Wykonaj skrypt. Zgoda na restart komputera. Przedstaw powstały raport. Przygotuj nowy raport OTL