Problemy z internetem związane z Xmas port scan attack

Witam, od jakiegoś czasu miałem spore problemy z inernetem. Wszedłem w logi Routera i znalazłem m.i. takie wpisy:

Jan 1 03:27:34 Drop UDP packet from LAN (src:192.168.0.1:2049, dst:239.255.255.250:1900) by MAC filter rule.

Jan 1 03:06:05 SYN-ACK port scan attack from WAN (ip:64.40.3.5) detected.

Jan 1 02:58:58 Xmas port scan attack from WAN (ip:173.194.113.183) detected.

Jan 1 00:00:56 Xmas port scan attack from WAN (ip:173.194.78.94) detected.

Jan 1 00:15:01 Xmas port scan attack from WAN (ip:85.12.58.20) detected.

Przy czym każdego z nich jest przynajmniej po kilkanaście. Poczytałem trochę, w ustawieniach routera wyłączyłem tę opcję

, instalowałem Comodo, jednak to wszystko na nic. Próbowałem znaleźć coś u wujka, jednak wyświetlały mi się generalnie strony po angielsku, których w połączeniu z terminologią nie rozumiałem. Bardzo proszę o pomoc, bo jest to dla mnie naprawdę uciążliwy problem.

Ktoś skanuje porty routera, szuka otwartych portów, które może wykorzystać do włamanie się do twojej sieci. Włącz zaporę sieciową w routerze, jeśli masz pootwierane jakieś porty lub ustawione przekierowania, zablokuj je. Na noc odłącz się całkowicie od internetu i sprawdź czy ataki nadal występują, jeśli tak, to zgłoś je ISP, sam raczej nic nie zdziałasz.

Odłączyłem router na noc, rano po załączeniu, po około godzinie ataki znowu się zaczęły. Zadzwoniłem do dostawcy, zobaczymy co dalej.

Dodane 27.09.2013 (Pt) 16:39

Po ponownych atakach znowu zadzwoniłem do dostawcy, powiedziano mi, że to najprawdopodobniej wina jakiegoś p2p, torrentów. Usunąłem więc jedyny tego typu program jaki posiadałem, jednak problem dalej występuje.