Problemy z kafelkami w Windows 8

Witam. Mam problem z kafelkami w systemie Win8. Żadna mi się nie chce uruchomić, a gdy już otwieram to wywala mnie wyświetlając komunikat o treści “Nie można otworzyć tej aplikacji! Aby uzyskać więcej informacji o aplikacji “tu nazwa aplikacji”, odwiedź Sklep Windows. Przejdź do sklepu”. Działa mi tylko Internet Explorer. Sklep też działa, ale po paru sekundach wyświetla mi się "Nie możemy połączyć się ze Sklepem. Problemem może być problem z serwerem lub przekroczenie limitu czasu sieci. Zaczekaj kilka minut i spróbuj ponownie, po czym mogę tylko zamknąć aplikacje. Dodam że mam sprawne połączenie z internetem, mój PC jest połączony do działającego i aktywnego konta Micosoft i mam aktywowaną “Ósemkę”. Dodatkowo na wszystkich kafelkach aplikacji, oprócz Sklepu i IE, jest taki czarny krzyżyk w białym kółku. Ta cała sytuacja zdarzyła się kilka dni temu po tym, jak system oznajmił mi że Dysk C jest uszkodzony i trwa jego naprawianie. Oprócz tych kafelek, cały system chodzi ok.

Proszę o pomoc i pozdrawiam, Michał.

hej :slight_smile:

spróbuj System > certyfikaty i tam sprawdź czy dla danej aplikacji jest zainstalowany odpowiedni certyfikat.

Albo ja jestem ślepy, albo nie mam takiej opcji :stuck_out_tongue_winking_eye:

a którą wersję Win8 posiadasz? Modern UI, Proffessional ?

Windows 8 Pro

a to nie wiem :slight_smile: ja mówiłem o modern ui :slight_smile: