Problemy z kartą dźwiękową


(Darom82) #1

Posiadam głośniki komputerowe Logitech z-2300 wersja 2.1 (subofer + 2 głośniki i pilot). Kabel od pilota, który podłanczałem do laptopa zakończony był wtyczką, która mi się skrzywiła i złamała. W serwisie Pan mi tę wtyczke wymienił na inną i od tego czasu gdy podłączyłem ją do mojego laptopa jeden głośnika nie działa i nie słychać na nim muzyki ani dźwięków. Miałem na laptopie Lenovo G-550 karte dźwiękową Conexant High Definition Smart Audio 221, ale pomyslałem sobie kupić nową karte dźwiękową, że może to pomoże mi uruchomić drugi głośnik gdyż doszedłem do wniosnku, że być może obecna karta dźwiękowa się uszkodziła i dlatego tylko jeden głośnik działa. Karte dźwiękową Conexant High Definition Smart Audio 221 mam zintegrowaną z płytą główną w moim laptopie.

Więc kupiłem nową karte dźwiękową SoundBlaster X-Fi Surround 5.1 Pro na USB i podłączyłem ją do mojego laptopa. Jest to karta zewnętrzna. Podłączyłem ją do wejścia na USB obok wejścia do podpięcia myszki. Podpiąłem karte dźwiękową i z płyty, którą otrzymałem zainstalowałem sterowniki. Jednak nic to nie pomogło bo dalej jeden głośnik mi nie działa i nic w nim nie słychać :frowning: Nie wiem co jest nie tak :frowning:

Czy możliwe jest żeby ten nie działający głośnik spalił się i przestał działać ? Czy może mam w ustawieniach coś przetawione ? Czy może jednak ten Pan jak mi wymieniał w serwisie wtyczke przy kablu od pilot głośników to mógł czegoś nie przylutować dokładnie i dlatego głośnik jeden nie działa ?

Możecie mi jakoś pomóc mój problem rozwiązać bo mnie zaraz tu szlak trafi :frowning: Czy to że mi ten jeden głośnik nie działa to wina karty dźwiękowej ? Czy wina może kabla lub głośników ? :frowning: :frowning: :frowning: Jak testowałem głośniki to w tym głośniku, który nie działa tak delikatnie słychać jakiś dźwięk że ledwo co go słychać. Trzeba mieć ucho przyłożone do głośnika żeby ten dźwięk usłyszeć bo taki jest cichy :frowning:

W menedżerze urządzeń nie mam żadnych błędów:

MU.png


(adam9870) #2

Odpisałem Ci: gdzie-mozna-sprawdzic-ustawienia-karty-dzwiekowej-win-t497019.html


(misza_88) #3

Sprawdź głośniki, możesz spróbować podłączyć je do odtwarzacza mp3 lub telefonu (o ile posiada wejście na mini-jack'a).


(soanvig) #4

Na 95% źle wymieniona wtyczka i tyle. reklamuj