Problemy z Operą 8.51

Jestem zielony jeśli chodzi o korzystanie z forów dyskusyjnych więc przepraszam za błędy które mogę popełnić, a które mogą razić stałych bywalców.

Proszę o pomoc z certyfikatami w Operze. Mam kłopot z dostaniem się na strony banku internetowego np. ale i jeszcze kilku innych serwisów wymagających poufnych danych. Wszystko było OK do momentu ponownej instalacji programu po formatowaniu.

A jakiego typu jest to problem, opisz go blizej.

Wpisuję adres strony banku w którym mam konto i otrzymuję informację że połączenie ze zdalnym serwerem się nie powiodło. W pasku adresu pojawia się ikonka otwartej kłódkik. Gdy klikam na kłódkę dostaję informację że połączenie z serwerem zostało uznane za niebezpieczne i coś w temacie certyfikatów. Mam zainstalowanego SP2. Przed formatowaniem nie miałem. Może gdzieś tu jest pies pogrzebany?

Złączono Posta : 14.12.2005 (Sro) 19:22

Wyłączyłem zaporę tą od SP2 i nadal nic. Co jest dziwne to fakt że w Internet Explorer wszystko działa poprawnie.

Wejdz w IE - Narzędzia - Opcje Internetowe - Zabezpieczenia - Poziom zabezpieczen dla tej strefy - I przesun suwak na Niski.

I sprawdz jak chodzi :?

A czy na IE te strony sie otwierają?

Tak w IE nie ma problemu

Złączono Posta : 14.12.2005 (Sro) 19:35

Przestawiłem jak mówiłeś i nic. Ale tak jak pisałem w IE działa bez problemu

W Operze sprawdz:

Narzędzia - Preferencje - Zaawansowane - Zabezpieczenia - Protokoły Zabezpieczjące - Zaznacz wszytskie (Włącz SSL 2, Włącz SSL3, Włącz TLS 1.1, Włącz TSL 1.1

od tego zacząłem i nic

Złączono Posta : 14.12.2005 (Sro) 19:46

Jak klikam na niezmkniętą kłódkę to tak jak pisałem jest informacja o certyfikacie ale co do którego nie ma jakich kolwiek informacji tak jakby brakowało tego jednego lub jest zablokowany na dobre. Ciekawe czy SP2 nie wyłączył centralnie obsługi certyfikatów w innych przeglądarkach poza IE

Nie napewno nie.

A czy te objawy masz odkąd piewrszy raz uruchomiłes opere :wink: