Problemy z pingiem

Na wstępie chciałbym przywitać się z Wami jako nowo zarejestrowany użytkownik tego forum.

Od paru ładnych lat jestem użytkownikiem Neostrady, wiem, że nie jest to jakiś powód do dumy, zważywszy na legendy o Neostradzie, ale tak czy inaczej byłem zadowolonym użytkownikiem tej oto usługi. Około tydzień temu dostałem “cynk”, że wkrótce mogę zostać zaatakowany atakiem hakerskim. Zdziwiło mnie to trochę, lecz gdy przypomniałem sobie o moich marnych zabezpieczeniach postanowiłem coś z nimi zrobić. Zacząłem od zablokowania portów, na pierwszy ogień poszedł program Worms Doors Cleaner, następnie SeconfigXP. Gdy wydawało mi się, że zabezpieczyłem odpowiednio porty, przeszedłem do zainstalowania ściany ogniowej(firewalla). Miałem już zainstalowany antywirus avast!, więc postanowiłem poszukać firewalla, który do niego się dopasuje, a także spełni moje wymagania. Padło na Outpost Firewall Pro w wersji trial(myślałem, że po sprawdzeniu tego programu udam się do sklepu by zakupić jego pełną wersje). Po zainstalowaniu firewalla i zablokowaniu portów wróciłem do normalnej codziennej pracy, Outpost uczył się sam dzięki specjalnej funkcji, natomiast ja byłem zadowolonym użytkownikiem. Jako, że obecnie mamy długą przerwę świąteczną, a także ilość mojego wolnego czasu wzrosła postanowiłem znów zagrać w grę World of Warcraft na globalnych serwerach. Po zabezpieczeniu komputera mam pingi około 170-300 ms. Patrząc na prędkość mojego internetu wydaje mi się, że ping powinien być o dużo niższy. W Outposcie zezwoliłem World of Warcraft na wszelkie aktywności internetowe, tym samym otworzyłem dla niej porty. Cóż to dało ? Prawie nic, ping spadł najwyżej o 10 ms. Zawsze gdy grałem na moim łączu w różne gry posiadałem pingi około 80, 40 lub 60, teraz one jakoś dziwne skaczą. Wydaje mi się, że to przez zabezpieczenia jakie wprowadziłem do systemu. Nie mam pojęcia co mógł bym zrobić, googlowałem bardzo długo, ustawiłem DNSy “na sztywno” w moim modemie i dalej nic. Nie interesują mnie zbytnio programy typu cFosSpeed, bo wiem, że niezbyt dużo dają. Pozostaje mi tylko zdać się na Was, mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie mi pomóc.

W skrócie:

Usługodawca internetowy: Neostrada TP

Typ łącza: 512 kb/s(po nawiązaniu połączenia pokazuje się alert, że łącze się z prędkością 640 kb/s lecz nie wydaje mi się, by była to prawda)

Łącze się: Przez modem(posiadam także router, lecz używam go rzadko)

Problem: Wysokie pingi

Czy googlowałem: Jak najbardziej

Log z Combofix:

http://www.wklej.org/hash/5c5c721fb9/

Log z HijackThis:

http://www.wklej.org/hash/17fefb4c95/

Nie znalazłem odpowiedniejszego działu dla tego typu zapytania, jeżeli byłby jakiś moderator łaskaw to proszę o dopasowanie owego posta do jakieś kategorii forum.

Jak już pisałem liczę na Waszą pomoc.

Wesołych Świąt, pozdrawiam.

Wklej do Notatnika :

File::

c:\windows\system32\dvmurl.dll


Registry::

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks]

"{0063BF63-BFFF-4B8F-9D26-4267DF7F17DD}"=-

[-HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{0063bf63-bfff-4b8f-9d26-4267df7f17dd}]

[-HKEY_CLASSES_ROOT\dvmurl.DvmIEGoogleSearch]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]

"GEST"=-

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{dc2aa6ba-d015-11dd-8669-000e50aea34c}]

>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe

–>95706CFScript-8a-4.gif

Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log).Daj ten log, który powstanie w trakcie usuwania.

Jeśli pójdzie dobrze, to: Po restarcie usuń ręcznie folder C:** Qoobox.**

=================

K.

Zrobiłem co napisałeś, oto log: http://wklej.org/hash/9ff0550670/.

Edit: Tak przy okazji, dziękuje za błyskawiczną odpowiedź.

W logu nic nie ma.

Usuń ręcznie folder C:** Qoobox**,

Usuń instalkę ComboFix z dysku.

Wykonaj optymalizację autostartu

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.Instrukcja

Przeskanuj tym: Dr.WEB CureIt! .

============

K.

Dr.WEB Curelt wykrył jednego wirusa, którego usunąłem. W autostarcie dużo do roboty nie było, ponieważ Windows był niedawno instalowany. Ping nadal jest wielki, około 250 - 350 ms, nie mam pojęcia co mógłbym zrobić.

Oto wyniki śledzenia trasy do serwera eu.logon.worldofwarcraft.com(serwera World of Warcraft):

http://wklej.org/hash/4bdd23e770/

DNS’y jakich używam to:

194.204.159.1

194.204.152.34

Jeżeli jest ktoś jeszcze na tym forum zdolny mi pomóc, bądź coś doradzić, bardzo proszę o to.

Proszę zmienić temat na konkretny, opcja EDYTUJ i popraw.JNJN

Myślę, że w tym dziale nie znajdę już pomocy, proszę o zamknięcie tematu.