Drodzy forumowicze,
mam duży problem przy próbie połączenia się z internetem. Najczęściej pierwotnie wyskakuje błąd połączenia (przy czym, inne urządzenia łączą się z siecią bez problemów), konieczne jest zastosowanie komendy ipconfig w wierdzu polecenia, dopiero wówczas uzyskuję łączność.
Jest to jednak rozwiązanie doraźne, później po jakimś czasie znowu pojawia się ten problem.
Czy ktoś mógłby pomóc w trwałym rozwiązaniu problemu? Poniżej logi OTL i FRST.
Jeżeli chodzi o system Windows tutaj zapewne zawodzi usługa klient DHCP. Być może, któryś z komputerów pobiera sobie twoje adresy sieciowe i przez to powstaje konflikt w sieci i twój komputer nie może połączyć się poprawnie. Co należałoby zrobić to zrestartować usługi odpowiedzialne za dostarczanie połączeń sieciowych. Uruchom ponownie usługi takie jak: klient DHCP, klient DNS, WebClient, połączenia sieciowe. Zrobisz to poprzez narzędzia administracyjne i zatrzymanie oraz uruchomienie każdej z usług. Kolejnym krokiem będzie ponowne uruchomienie karty sieciowej w systemie. Zrobisz to poprzez panel sterowania -> system. Musisz odszukać na liście kart sieciowych swoją kartę i wyłączyć ją chwilowo oraz włączyć ponownie. Po tym zabiegu uruchom ponownie komputer i sprawdź czy sytuacja się poprawiła. Jeśli nie to z wiersza polecenia (cmd) wykonaj dwa poniższe polecenia:
netsh int ip reset (tu będzie prośba o restart ale ją pomijamy)
netsh winsock reset (teraz ponownie uruchom komputer)
Przeskanuj też komputer oprogramowaniem antywirusowym.