Problemy z wysyłką e mail

ludzie błagam niech ktoś mi pomoże! Nie mogę wysyłać maili. Podejrzewam, że ktoś zasypuje moją skrzynkę pocztową. Gdy coś wysłyam dostaję wiadomość, że nie powiodło się wysłanie wiadomości ponieważ jest konto przepełnione? Co zrobić?

.

:slight_smile: Dzień dobry, najpierw powiedz jaki masz program pocztowy. Poźniej pomyśl czy podawaleś komuś nieznajomemu adres, bądź umieszczałeś w jakichś formularzach itp.

Nie sądze by to miało jakiś wielki wpływ na ten problem, ale czy foldery:" Otrzymane, Wysłane, kosz" masz zapełnione bardzo?

dzień dobry. Otóż nie mam przepełnionej skrzynki. Założone mam dwa konta. W obydwu dostaję tą samą informację, że konto przepełnione. Mam program antywirusowy, ale nic nie wykrył. Wczoraj wariował mi trochę komputer nigdy nie miałam takich sensacji. Wieszał się itd

A program mam outlok expres. Jestem początkująca niech mi ktoś pomoże.

Próbowałam wczoraj skonfigurować outlok expres, ale możliwe, że źle. Adresu e mail raczej nie podaję. Tylko znajomym. Ale może ktoś się włamał do mojego kompa?

:smiley: hm. Jeżeli chodzi o outloka, to raczej nie jestem w stanie pomoc, poniewaz go juz od dawien dawna nie używam :smiley: .A gdybyś tak spróbowała zmienic program pocztowy?..

Cześć Misiaczku!

Przyczyn Twoich problemów może być co najmniej kilka, także dlatego, że jak sama piszesz jesteś początkująca. Wg mnie to:

  1. Źle skonfigurowany program pocztowy, czyli OE,

  2. Źle ustawione konta,

  3. Uszkodzony program (jakiś błąd - mój OE np. nie przesyłał załączników),

  4. Twoja panika, która w tym momencie jest złym doradcą.

Moim zdaniem powinnaś skontaktować się ze swoim dostawcą internetu (administratorem sieci, by wyjaśnić 1 i 2 zwłaszcza tę opcję - konto wymaga uwierzytelnienia ). A jeżeli to nie pomoże to musisz ściągnąć z netu np. inny program pocztowy: tu jest w czym wybierać !

ŻYCZĘ CI POWODZENIA !!

Dzięki

Odezwij się jak sobie poradzisz. TRZYMAJ SIĘ DZIELNIE !!