Problemy z zalogowaniem się do sieci- UPC


(k-9) #1

Cześć Wam,

Od kilku miesięcy 3-4 mam problem z internetem od UPC... Jestem u nich dobre 5 lat i wcześniej nie miałem większych problemów z internetem (w ciągu roku max 2-3 razy byłem bez dostępu do sieci)

Teraz mam notoryczne problemy z internetem... Dziś nie mam dostępu do internetu od 9 rano... i wątpię aby miał internet wieczorem...

Modem to Thomson (szary)... i nie idzie mu logowanie do sieci... Czy ktoś co się dzieje??

Modem resetowałem z 10 razy... wyłączalnym go na 10min do godziny i dalej lipa...

Infrastruktura jest nowa- ma 5 lat więc kable prawie świeże :smiley:


(fiesta) #2

k-9 , a czy nie uważasz ze najpierw by należało się skontaktować z BOK UPC ?


(k-9) #3

BOK-BOKiem… średnio im wychodzi pomaganie klientom… Co najwyżej zaproponują serwisanta za tydzień… i uraczą mnie kolejną promocją…

Interesuje mnie kwestia techniczna… Co oni tam robią że internet raz jest a raz nie ma…


(Dimatheus) #4

Hej,

Masz dostęp do panelu konfiguracyjnego modemu? Jeśli tak, to napisz jakie masz parametry sygnału łącza.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(k-9) #5

Jak do panelu konfiguracyjnego? Nie, raczej nie mam… modem jest wpięty do rutera więc chyba nie…


(Unga Unga) #6

Thomsony są wadliwe.

Wymuś na UPC wymianę na Cisco lub Motorola.

Spróbuj wklepać do przeglądarki http://192.168.100.1


(Dimatheus) #7

Hej,

Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie operatora, faktycznie uszkodzony może być modem, dlatego prosiłem Cię o podanie parametrów łącza.

Nic nie szkodzi, nawet w takiej sytuacji powinieneś mieć dostęp do jego ustawień - domyślny adres podał już Unga Unga. Powinieneś w urządzeniu zobaczyć coś mniej więcej takiego.

21566438389046807662_thumb.jpg

Niestety, operator nie zawsze jest skłonny do takich rozwiązań… :frowning:

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Unga Unga) #8

Wiem, ale jest sposób na nich.

Składasz wszystko na piśmie lub przez e-mail, nic na tzw. gębę i zaznaczasz, że w jak nie naprawią to zrywasz umowę z winy operatora. Poza tym żądasz odliczeń od abonamentu za każdy dzień gdy nie masz internetu.

Jest to pewna walka z operatorem ale skutkuje.

Gdy byłem w Netii to wywalczyłem nawet rozmowę z dyrektorem technicznym co w końcu poskutkowało i wymienili co potrzeba bo wcześniej mnie olewali mimo tego że odliczali mi za każdy dzień gdy nie miałem internetu, a jakoś dziwnym trafem zawsze wywalało mnie w piątki o godzinie 18:00, a naprawiali dopiero w poniedziałek. Koszmar.

Walka, walka i jeszcze raz walka i zawsze na piśmie.


(k-9) #9

Ok. Stronka panelu modemu działa u mnie. Co mam skopiować dokładnie? Trochę tych zakładek jest a dane nic mi nie mówią :smiley:

==

Jeszcze tak nawiązując do Upc… nie wiem czy i tak nie będę zrywać z nimi umowy ze względu na to, że o starych klientów w ogóle nie dbają

Jak wspomniałem jestem u nich dobre 4-5 lat i dostałem od nich jedynie 3 propozycje zmian…

  1. Internet 4mb>15mb>30mb

  2. telewizja cyfrowa (bez hd)

Za TV + internet + telefon płace miesięcznie ponad 150zł… Nowi klienci mają zdecydowanie lepsze warunki… za tv z programami hd + internet 60mb albo 100mb umowa wynosi z max 60zł… Zdzierstwo w biały dzień!

Trochę powstrzymuje się od zerwania ze względu na Tv… UPC wciska ludziom dekodery które oferują gorszą jakość programów SD… A nie oszukujmy się, że większość programów jest właśnie w SD… Nie wiem jak teraz jest z dekoderami… ale pewnie tak samo… Ludzie chcieli dostawać czarny dekoder od Philipsa (który zawiesza się…) ale jakość SD jest w porządku…

==

Jakość usług na Polskę jest bardzo przeciętna (wg. mnie)


(floyd) #10

Ja tak bardzo nie narzekam, a jestem już w UPC ponad 10 lat.

W grudniu 2012 gdy kończyła się umowa też chciałem rezygnować z UPC i w tym celu pofatygowałem się do biura firmy, a pani: Mamy tu taką specjalną promocje na dwa lata dla stałych użytkowników.

TELEWIZJA - Pakiet Select Extra HD - 42,93 zł

INTERNET - Fiber Power 15 Mb/s - 34,80 zł

razem płacę - 77,73 zł

Dodam, że na stronach UPC takich promocji nie było, a jedynie gdy się się do nich bezpośrednio pofatyguje, co jak się okazuje warto czasami czynić (ewentualnie rozmawiać przez telefon).

Jeszcze zapytałem: A, jak będzie po dwu latach? Pani- To znowu coś się znajdzie. :slight_smile:

Z jakości obu usług też jestem zadowolony, a w szczególności z internetu, ale być może jest to związane z tym, że cała infrastruktura jest dość nowa.

Zrywanie umowy jest dość kosztowne i nie polecam.


(Unga Unga) #11

Postraszyć zerwaniem zawsze można :wink:

Co do cen usług to zawsze można się trochę potargować, a co do cen to na stronie UPC są to ceny 50% abonamentu przez pierwsze 3 miesiące co nie każdy widzi :slight_smile:


(k-9) #12

Co mam wam pokazać na print screenie?


(Jul Wer11) #13

ja nie miałem nigdy problemów z zalogowaniem się. nie koniecznie musi być to wina operatora. jestem w UPC od dłuższego czasu i nie miałem czegos takiego. Z usług jestem zadowolony, a zrywanie umów zawsze jest kłopotliwe :slight_smile:


(Dimatheus) #14

Hej,

Pokazałem Ci dane na moim screen’ie - głównie chodzi o parametry:

:arrow: Download Power Level,

:arrow: Download Signal to Noise Ratio,

:arrow: Download Modulation,

:arrow: Upload Power Level,

:arrow: Upload Modulation.

I jeszcze jedno - jak wyglądają diody na urządzeniu, gdy połączenie jest OK, a jak, gdy występują problemy z logowaniem się do sieci?

Pozdrawiam,

Dimatheus