Od kilku miesięcy 3-4 mam problem z internetem od UPC… Jestem u nich dobre 5 lat i wcześniej nie miałem większych problemów z internetem (w ciągu roku max 2-3 razy byłem bez dostępu do sieci)
Teraz mam notoryczne problemy z internetem… Dziś nie mam dostępu do internetu od 9 rano… i wątpię aby miał internet wieczorem…
Modem to Thomson (szary)… i nie idzie mu logowanie do sieci… Czy ktoś co się dzieje??
Modem resetowałem z 10 razy… wyłączalnym go na 10min do godziny i dalej lipa…
Infrastruktura jest nowa- ma 5 lat więc kable prawie świeże
Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie operatora, faktycznie uszkodzony może być modem, dlatego prosiłem Cię o podanie parametrów łącza.
Nic nie szkodzi, nawet w takiej sytuacji powinieneś mieć dostęp do jego ustawień - domyślny adres podał już Unga Unga. Powinieneś w urządzeniu zobaczyć coś mniej więcej takiego.
Niestety, operator nie zawsze jest skłonny do takich rozwiązań…
Składasz wszystko na piśmie lub przez e-mail, nic na tzw. gębę i zaznaczasz, że w jak nie naprawią to zrywasz umowę z winy operatora. Poza tym żądasz odliczeń od abonamentu za każdy dzień gdy nie masz internetu.
Jest to pewna walka z operatorem ale skutkuje.
Gdy byłem w Netii to wywalczyłem nawet rozmowę z dyrektorem technicznym co w końcu poskutkowało i wymienili co potrzeba bo wcześniej mnie olewali mimo tego że odliczali mi za każdy dzień gdy nie miałem internetu, a jakoś dziwnym trafem zawsze wywalało mnie w piątki o godzinie 18:00, a naprawiali dopiero w poniedziałek. Koszmar.
Walka, walka i jeszcze raz walka i zawsze na piśmie.
Ok. Stronka panelu modemu działa u mnie. Co mam skopiować dokładnie? Trochę tych zakładek jest a dane nic mi nie mówią
==
Jeszcze tak nawiązując do Upc… nie wiem czy i tak nie będę zrywać z nimi umowy ze względu na to, że o starych klientów w ogóle nie dbają
Jak wspomniałem jestem u nich dobre 4-5 lat i dostałem od nich jedynie 3 propozycje zmian…
Internet 4mb>15mb>30mb
telewizja cyfrowa (bez hd)
Za TV + internet + telefon płace miesięcznie ponad 150zł… Nowi klienci mają zdecydowanie lepsze warunki… za tv z programami hd + internet 60mb albo 100mb umowa wynosi z max 60zł… Zdzierstwo w biały dzień!
Trochę powstrzymuje się od zerwania ze względu na Tv… UPC wciska ludziom dekodery które oferują gorszą jakość programów SD… A nie oszukujmy się, że większość programów jest właśnie w SD… Nie wiem jak teraz jest z dekoderami… ale pewnie tak samo… Ludzie chcieli dostawać czarny dekoder od Philipsa (który zawiesza się…) ale jakość SD jest w porządku…
==
Jakość usług na Polskę jest bardzo przeciętna (wg. mnie)
Ja tak bardzo nie narzekam, a jestem już w UPC ponad 10 lat.
W grudniu 2012 gdy kończyła się umowa też chciałem rezygnować z UPC i w tym celu pofatygowałem się do biura firmy, a pani: Mamy tu taką specjalną promocje na dwa lata dla stałych użytkowników.
TELEWIZJA - Pakiet Select Extra HD - 42,93 zł
INTERNET - Fiber Power 15 Mb/s - 34,80 zł
razem płacę - 77,73 zł
Dodam, że na stronach UPC takich promocji nie było, a jedynie gdy się się do nich bezpośrednio pofatyguje, co jak się okazuje warto czasami czynić (ewentualnie rozmawiać przez telefon).
Jeszcze zapytałem: A, jak będzie po dwu latach? Pani- To znowu coś się znajdzie.
Z jakości obu usług też jestem zadowolony, a w szczególności z internetu, ale być może jest to związane z tym, że cała infrastruktura jest dość nowa.
Co do cen usług to zawsze można się trochę potargować, a co do cen to na stronie UPC są to ceny 50% abonamentu przez pierwsze 3 miesiące co nie każdy widzi
ja nie miałem nigdy problemów z zalogowaniem się. nie koniecznie musi być to wina operatora. jestem w UPC od dłuższego czasu i nie miałem czegos takiego. Z usług jestem zadowolony, a zrywanie umów zawsze jest kłopotliwe