Problemy z zalogowaniem się do sieci- UPC

Cześć Wam,

Od kilku miesięcy 3-4 mam problem z internetem od UPC… Jestem u nich dobre 5 lat i wcześniej nie miałem większych problemów z internetem (w ciągu roku max 2-3 razy byłem bez dostępu do sieci)

Teraz mam notoryczne problemy z internetem… Dziś nie mam dostępu do internetu od 9 rano… i wątpię aby miał internet wieczorem…

Modem to Thomson (szary)… i nie idzie mu logowanie do sieci… Czy ktoś co się dzieje??

Modem resetowałem z 10 razy… wyłączalnym go na 10min do godziny i dalej lipa…

Infrastruktura jest nowa- ma 5 lat więc kable prawie świeże :smiley:

k-9 , a czy nie uważasz ze najpierw by należało się skontaktować z BOK UPC ?

BOK-BOKiem… średnio im wychodzi pomaganie klientom… Co najwyżej zaproponują serwisanta za tydzień… i uraczą mnie kolejną promocją…

Interesuje mnie kwestia techniczna… Co oni tam robią że internet raz jest a raz nie ma…

Hej,

Masz dostęp do panelu konfiguracyjnego modemu? Jeśli tak, to napisz jakie masz parametry sygnału łącza.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Jak do panelu konfiguracyjnego? Nie, raczej nie mam… modem jest wpięty do rutera więc chyba nie…

Thomsony są wadliwe.

Wymuś na UPC wymianę na Cisco lub Motorola.

Spróbuj wklepać do przeglądarki http://192.168.100.1

Hej,

Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie operatora, faktycznie uszkodzony może być modem, dlatego prosiłem Cię o podanie parametrów łącza.

Nic nie szkodzi, nawet w takiej sytuacji powinieneś mieć dostęp do jego ustawień - domyślny adres podał już Unga Unga. Powinieneś w urządzeniu zobaczyć coś mniej więcej takiego.

21566438389046807662_thumb.jpg

Niestety, operator nie zawsze jest skłonny do takich rozwiązań… :frowning:

Pozdrawiam,

Dimatheus

Wiem, ale jest sposób na nich.

Składasz wszystko na piśmie lub przez e-mail, nic na tzw. gębę i zaznaczasz, że w jak nie naprawią to zrywasz umowę z winy operatora. Poza tym żądasz odliczeń od abonamentu za każdy dzień gdy nie masz internetu.

Jest to pewna walka z operatorem ale skutkuje.

Gdy byłem w Netii to wywalczyłem nawet rozmowę z dyrektorem technicznym co w końcu poskutkowało i wymienili co potrzeba bo wcześniej mnie olewali mimo tego że odliczali mi za każdy dzień gdy nie miałem internetu, a jakoś dziwnym trafem zawsze wywalało mnie w piątki o godzinie 18:00, a naprawiali dopiero w poniedziałek. Koszmar.

Walka, walka i jeszcze raz walka i zawsze na piśmie.

Ok. Stronka panelu modemu działa u mnie. Co mam skopiować dokładnie? Trochę tych zakładek jest a dane nic mi nie mówią :smiley:

==

Jeszcze tak nawiązując do Upc… nie wiem czy i tak nie będę zrywać z nimi umowy ze względu na to, że o starych klientów w ogóle nie dbają

Jak wspomniałem jestem u nich dobre 4-5 lat i dostałem od nich jedynie 3 propozycje zmian…

  1. Internet 4mb>15mb>30mb

  2. telewizja cyfrowa (bez hd)

Za TV + internet + telefon płace miesięcznie ponad 150zł… Nowi klienci mają zdecydowanie lepsze warunki… za tv z programami hd + internet 60mb albo 100mb umowa wynosi z max 60zł… Zdzierstwo w biały dzień!

Trochę powstrzymuje się od zerwania ze względu na Tv… UPC wciska ludziom dekodery które oferują gorszą jakość programów SD… A nie oszukujmy się, że większość programów jest właśnie w SD… Nie wiem jak teraz jest z dekoderami… ale pewnie tak samo… Ludzie chcieli dostawać czarny dekoder od Philipsa (który zawiesza się…) ale jakość SD jest w porządku…

==

Jakość usług na Polskę jest bardzo przeciętna (wg. mnie)

Ja tak bardzo nie narzekam, a jestem już w UPC ponad 10 lat.

W grudniu 2012 gdy kończyła się umowa też chciałem rezygnować z UPC i w tym celu pofatygowałem się do biura firmy, a pani: Mamy tu taką specjalną promocje na dwa lata dla stałych użytkowników.

TELEWIZJA - Pakiet Select Extra HD - 42,93 zł

INTERNET - Fiber Power 15 Mb/s - 34,80 zł

razem płacę - 77,73 zł

Dodam, że na stronach UPC takich promocji nie było, a jedynie gdy się się do nich bezpośrednio pofatyguje, co jak się okazuje warto czasami czynić (ewentualnie rozmawiać przez telefon).

Jeszcze zapytałem: A, jak będzie po dwu latach? Pani- To znowu coś się znajdzie. :slight_smile:

Z jakości obu usług też jestem zadowolony, a w szczególności z internetu, ale być może jest to związane z tym, że cała infrastruktura jest dość nowa.

Zrywanie umowy jest dość kosztowne i nie polecam.

Postraszyć zerwaniem zawsze można :wink:

Co do cen usług to zawsze można się trochę potargować, a co do cen to na stronie UPC są to ceny 50% abonamentu przez pierwsze 3 miesiące co nie każdy widzi :slight_smile:

Co mam wam pokazać na print screenie?

ja nie miałem nigdy problemów z zalogowaniem się. nie koniecznie musi być to wina operatora. jestem w UPC od dłuższego czasu i nie miałem czegos takiego. Z usług jestem zadowolony, a zrywanie umów zawsze jest kłopotliwe :slight_smile:

Hej,

Pokazałem Ci dane na moim screen’ie - głównie chodzi o parametry:

:arrow: Download Power Level,

:arrow: Download Signal to Noise Ratio,

:arrow: Download Modulation,

:arrow: Upload Power Level,

:arrow: Upload Modulation.

I jeszcze jedno - jak wyglądają diody na urządzeniu, gdy połączenie jest OK, a jak, gdy występują problemy z logowaniem się do sieci?

Pozdrawiam,

Dimatheus