Problemy ze zmianą głębokości kolorów (16 --> 32) - strasznie powolne działanie

Witam,

Zainstalowałem grę HP 1 i HP2, żeby sobie przypomnieć jak kiedyś sobie w nie grałem. Komputer, na którym teraz zainstalowałem jest dosyć stary, ale powinien bez problemu te gry uciągnąć. Niestety, pojawia się problem gdy zmieniam głębie kolorów 16 bitów na 32 bitów. Wtedy gry tak powoli chodzą, że ma przesunięcie kursora trzeba poczekać sobie parę sekund.

W normalnym trybie, tzn. pulpit, 32 bity działają bez problemu.

Dodatkowo dziwne jest to, że Quake III chodzi na najwyższych detalach z 32 bitami kolorów.

Co może być przyczyną?

Może jakieś przyspieszenie sprzętowe?

System jest świeżo zainstalowany. Może czegoś brakuje? Jakiegoś składnika?

 

Zainstalowałem też (HP) na nowym drugim komputerze z Windows 7 64 bit to chodziło pięknie. Ale jak już powiedziałem - komputer powinien uciągnąć te gry.

 

Zainstalowałem NFS MW (2005). Chodzi dobrze, kolory raczej są 32 bitowe, ale gdy ustawię na full detale to przycina. Gra wymaga 32 MB pamięci GPU, a karta, którą mam ma 128 MB, więc w czym jest problem? Raczej powinno działać… Procesor nie jest strasznie obciążony.

GPU: NVIDIA GeForce FX 5200

OS: Windows 7 32 bit