Procesor a ram

Witam 

 

 Jestem nowicjuszem, w tych sprawach i dopiero się uczę, otóż zakupiłem pod koniec kwietnia procesor + płyte główną oraz ram  .

Procesor jest dużo razy lepszy niż stary nowy to fx 6350 6x3,9 ghz , jedyne co jest słabsze w tym komputerze to ilość ramu (wcześniej 6gb teraz 2gb ponieważ stara płyta miała ddr2 nowa ddr3) i komputer wolniej chodzi w grach mam lagi czy ktoś mógłby odpowiedzieć na pytanie czy jeżeli dołożę ramu będzię szybciej chodził ? Oczywiście i tak go dołożę ale czy to tego wina . Dodam ze wszystkie stery chipsetu biosu itd mam , systemu nie instalowałem na nowo.

RAM a nie ram

 

Żaden procesor nie jest 3,9x6 bo częstotliwości się nigdy nie mnoży.

Po prostu jest to procesor sześciordzeniowy o częstotliwości 3,9 GHz (a nie ghz)

 

To jest bardzo mało na dzisiejsze potrzeby gier.

Obecnie 4 GB (a nie gb) to bezwzględne minimum

 

Najwyższy czas to zrobić jeśli zależy Ci na maksimum osiągów.

a jaki masz system ?

jaka jest ta nowa płyta główna ?

…po wymianie płyty głównej i procesora należy postawić system na nowo, co zaś się tyczy pamięci RAM to na dziś 4GB to podstawa.

Jak na początku wspominałem jestem nowicjuszem więc dzięki za uwagi z odpowiedzi wywnioskowuje że jak dołożę RAM oraz przeinstaluje system będzię wporządku wszystko?

Sześciowątkowy.

Jaką masz kare graficzną?

Na ten temat polskojęzyczne strony piszą różnie, jednak np. ta strona (i te anglojęzyczne, na których sprawdziłem) podaje, że jednak sześciordzeniowy i zarazem sześciowątkowy :wink:

Geforce 9600 gt ale planuje zakup po wakacjach

AMD też twierdzi, że ma sześciordzeniowy procesor, ponieważ marketingowo lepiej to brzmi od trzech modułów przetwarzających dwa wątki.

www.asrock.com/mb/AMD/980DE3U3S3/index.pl.asp moja plyta a system to Windows 7 64 bity

Jeśli teraz masz zamontowane 2 GB pamięci RAM, to zdecydowanie powinieneś przy Twoim systemie (Win7/64) dołożyć drugie co najmniej 2 GB, a nawet więcej. Komputer będzie zdecydowanie sprawniejszy.