Procesor dla gracza

Witam wszystkich mam do was pyt,za niedługo 2miesiace gdzieś bd składał komputer będzie to blaszak przeznaczony do grania/oglądania filmów i mam problem z zdecydowaniem się czy kupić procesor intela 775(3/4 znajomych go kupuje)czy ten nowy procek AMD AM3 podobno bardzo dobra konstrukcja za nieduża cenę.Kiedyś się mówiło ze do gier amd do pracy intel ostatnim czasem intel poszedł sporo na przód i nie wiem czy kupić “jak każdy” intel czy amd,nie znam się wiec prosiłbym was o pomoc w wyborze procka,podkreślam komp będzie służył do gier.Thx z gory

Jeśli dla gracza to zainteresuj się najnowszym am3 producenta amd bo faktycznie jest on bardzo dobry i dorównuje quadom ale na am2 nie kupuj.Koniecznie am3 4 rdzeniowy albo z intela jakiegoś wysokiego quada

no wlasnie pisalem ze podobno ten nowy AM3 phaenom to bardzo dobra konstrukcja tylko np:ty mi radzisz ten 4rdzeniowy a wczoraj rozmawialem ze znajomym i mowi ze nie warto wydawac kasy na ten 4dzeniowy bo i tak nie wykorzystam tego podczas grania,mysle ze sie zna bo pracuje w firmie DELL ale wole poznac opinie kilku ludzi.

I poprawnie ci powiedział.

Aplikacji 4 rdzeniowych jest garstka.

Osobiście składałem kompa na quadzie (zlecenia kumpla)

We wielu grach 2 rdzenie pozostają praktycznie w spoczynku a 2 pracują na 100%.

Osobiście uważam że 4 rdzeniowe procesory to jak na dzisiaj to wyłącznie szpan ale zero logiki.

Czyli 2 rdzenie się po prostu marnują a wydajność nie wzrasta.

Kup mocnego 2 lub 3 rdzeniowca AMD najlepiej na najnowszą podstawkę AM3.

no wlasnie tez tak mysle i raczej zostane przy tym AM3 thx.

Zależy jaki masz budżet, jeśli taki sobie to optymalny będzie zestaw na s.775 z możliwie tanim 45nm 2rdzeniowcem dobrany pod kątem podkręcania z możliwie mocną kartą graficzną.