Procesor i wzrost temperatury

Witam, dziś postanowiłem troszke odświeżyć komputer, rozebrałem na części pierwsze i troszke przeczyściłem z kurzu, poskładałem i wszystko działa. Komputer nie mam najnowszy.

Jestem mało doświadczonym uzytkownikiem i błędem było wyjmowanie procesora i teraz mój AMT Athlon 1GHz osia temperature aż 75stopni to bardzo dużo co mam zrobić.

Czy zainwestować w nowy wiatrak a moze coś z pastą tą. Jestem nowy będę wdzieczny za pomoć i porady.

Temperatura innych podzespołów wydaje się w normie

płyta główna około 35 stopni

dyski około 35 stopni.

A oczyściłeś radiator i procesor ze starej pasty i nałożyłeś nową?

No własnie jestem początkujący i dopiero potem się dowiedziłem że coś takiego jest :frowning: wiem wiem mój błąd i głupota. Włozyłem spowrotem tak jak było wiec pomozecie mam wyczyścić radiator i kupić paste i nałozyć i wtedy będzie dobrze ??

wyczyść dobrze procka ze starej pasty, to samo z radiatorem

potem nałóż nową pastę (tylko bez przesady, żeby nie było prześwitu), załóż radiator i powinno być ok

Powinno być dobrze,chyba że zapomniałeś podłączyć wentylator na procesorze?

No temperatura procka prawie 80 stopni a siedze około 30min czy moze się coś stać ?? Czy lepiej wyłączyć i czekać do poniedziałku by paste kupić??

lepiej go nie “wygrzewaj” tak, jak przesadzisz to krzem zacznie się topić

Wentylator jest podłączony a czym oczyscić tą paste i nałozyć tak troszke nowej i to tak przykleić wiem ze gdzieś jest art na db o tym właśnie, to poczytam a czy teraz coś się może stać jak tak się nagżewa??

powyżej 85* może być już nieciekawie, więc radzę wyłączyć kompa i zaopatrzyć się w pastę

wyczyścić możesz zwykła husteczką i patyczkiem do uszu (tylko delikatnie, uważaj na brzeg rdzenia)

jeśli chodzi o nakładanie pasty to ja robiłem to tubką, delikatnie nakładasz (w miarę możlwości po całej powierzchni rdzenia) a ona po nałożeniu radiatora się ładnie rozsmaruje