Procesor się przegrzewa!

Witam!

Mam laptopa Toshiba Satellite L300D- 11V kupionego w Anglii 2 lata temu.

Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual-Core Processor TK57 1.90 GHZ, 2,00 GB RAM, karta graficzna ATI Radeon X1250.

Do tej pory nie miałem z nim problemu, aż do dziś!

Mianowicie, procesor się przegrzewa i jego temperatura sięga nawet 95 stopni co powoduje jego wyłączanie się!

Poza tym w chwili, gdy nie robię nic na komputerze, a włączony mam tylko komunikator GG

to wyskakuje mi komunikat, że procesor jest wykorzystywany nawet w 75% co wydaje mi się niedorzeczne w tym przypadku.

Moje pytanie brzmi: Jak mogę schłodzić procesor do temperatury 49c - odpowiedniej dla tego komputera?

Dodam, że jestem amatorem jeżeli chodzi o sprzęt i oprogramowanie także porada rozkręcenia laptopa

i wyczyszczenia wiatraczka na niewiele się zda, gdyż już próbowałem to robić i bez większego efektu.

Pozdrawiam i proszę o pomoc!

Rozkręcić wyczyścić wiatrak i przesmarować nową patą termo przewodzącą. Tyle w temacie innej przyczyny nie widzę co do gg też mi tak wykorzystuje więc sam nie jesteś

witam dziwne dla mnie aby gg wykorzystywało 75% mocy procesora i to dual core???

prędzej powiem że masz coś pożerającego tą moc (program,wirus itp) pozdrawiam

proponuje calego lapka przeczyscic jak chesz to go wezme na moj serwis i ci go zrobie tak jak ma chodzic czyli w miare cicho jak na lapka i zeby sie nieprzegrzewal :slight_smile:

pozdro

Miałem to samo ze swoim HP. Jeżeli masz gwarancję od razu dawaj na serwis. Mi wymienili całe chłodzenie i przy okazji HDD, który od ciepła dostał bad sectorów.

wyczyść laptopa z kurzu oraz uruchom skanowanie jednorazowe programem hitman pro 3.5

Co znajdzie, usuń

Gadu-Gadu tyle wykorzysta, jeśli wyświetla reklamy we flashu.

Co do gg to mam starą wersję więc reklamy nie wchodzą w grę.

Dzięki wielkie za rady. Więc oddam go na gruntowny serwis wg waszych rad.

pzdr. :wink:

kierek ,