Program do nagrywania rozgrywki z gier

Witam.

Szukam programu, dzięki któremu nagram rozgrywkę z gier, najlepiej w jakości HD. Nie bawiłem się tym nigdy. Chce nagrać rozgrywkę z pewnej gry, po czym wrzucić na YouTube.

Zaproponujcie coś. Jestem zielony w tym.

Cześć

Nie wiem czy szukasz programu płatnego czy bezpłatnego ale sprawdź np. program Fraps.

Wolałbym sprawdzone metody nagrywania. Kolega wyżej zaproponował Fraps. Ktoś nagrywał już filmy takowym programem?

Cześć

Program polecany przez wiele osób, jego największa wada to to że jest płatny :wink:

Pamiętaj również o tym że do nagrywania rozgrywki z gier w rozdzielczości HD potrzebujesz naprawdę mocnego komputera.

Jeżeli chcesz poczekaj na opinie innych osób

MSI Afterburner- bezpłatny.

Fraps - płatny, najpopularnieszy.

Bandicam - taki fraps tylko w wersji free pozwala na zapis 10min materiału(potem trzeba znowu kliknąć nagrywanie) + znak wodny w postaci linku do strony na górze ekranu.

MSI Afterburner - darmowy spore opcje konfiguracji, ale używać tylko opcji nagrywania bo aplikacja generalnie stworzona do podkręcania karty graficznej. Trzeba uważać :slight_smile:

Dobra, skoro nie w HD bo trzeba mieć “kombajn blaszaka”, to chociaż w wysokiej jakości? :slight_smile: Jeśli zarejestruje Frapsa, to będę miał możliwość bez limitu długości nagrywać?

Jak kupisz frapsa to nagrywasz póki Ci dysku starczy.

Podaj co masz za kompa :slight_smile:

Cześć

Tak, pełna wersja Frapsa “zdejmuje” wszystkie ograniczenia wersji testowej.

Poleciłbym jednak najpierw przetestować ten program w wersji testowej zamiast od razu płacić nie małą sumkę za pełną wersję.

Bądź sprawdzić inne, darmowe programy do nagrywania.

Fraps bardziej mnie jednak przekonuje :slight_smile: Przetestuje, nagram i zobaczę czy warto kupić. Póki co, dzięki za polecenie Frapsa :slight_smile:

Dodane 08.02.2013 (Pt) 14:45