Program do nagrywania rozgrywki z gier

Witam.

Szukam programu, dzięki któremu nagram rozgrywkę z gier, najlepiej w jakości HD. Nie bawiłem się tym nigdy. Chce nagrać rozgrywkę z pewnej gry, po czym wrzucić na YouTube.

Zaproponujcie coś. Jestem zielony w tym.

(rgabrysiak) #2

Cześć

Nie wiem czy szukasz programu płatnego czy bezpłatnego ale sprawdź np. program Fraps.

Wolałbym sprawdzone metody nagrywania. Kolega wyżej zaproponował Fraps. Ktoś nagrywał już filmy takowym programem?

(rgabrysiak) #4

Cześć

Program polecany przez wiele osób, jego największa wada to to że jest płatny :wink:

Pamiętaj również o tym że do nagrywania rozgrywki z gier w rozdzielczości HD potrzebujesz naprawdę mocnego komputera.

Jeżeli chcesz poczekaj na opinie innych osób

(Gibon83) #5

MSI Afterburner- bezpłatny.

(struart) #6

Fraps - płatny, najpopularnieszy.

Bandicam - taki fraps tylko w wersji free pozwala na zapis 10min materiału(potem trzeba znowu kliknąć nagrywanie) + znak wodny w postaci linku do strony na górze ekranu.

MSI Afterburner - darmowy spore opcje konfiguracji, ale używać tylko opcji nagrywania bo aplikacja generalnie stworzona do podkręcania karty graficznej. Trzeba uważać :slight_smile:

Dobra, skoro nie w HD bo trzeba mieć "kombajn blaszaka", to chociaż w wysokiej jakości? :slight_smile: Jeśli zarejestruje Frapsa, to będę miał możliwość bez limitu długości nagrywać?

(struart) #8

Jak kupisz frapsa to nagrywasz póki Ci dysku starczy.

Podaj co masz za kompa :slight_smile:

(rgabrysiak) #9

Cześć

Tak, pełna wersja Frapsa "zdejmuje" wszystkie ograniczenia wersji testowej.

Poleciłbym jednak najpierw przetestować ten program w wersji testowej zamiast od razu płacić nie małą sumkę za pełną wersję.

Bądź sprawdzić inne, darmowe programy do nagrywania.

Fraps bardziej mnie jednak przekonuje :slight_smile: Przetestuje, nagram i zobaczę czy warto kupić. Póki co, dzięki za polecenie Frapsa :slight_smile:

-- Dodane 08.02.2013 (Pt) 14:45 --