Program do obsługi korespondencji

Hejka

 

poszukuje programu do obsługi korespondencji/biura który będzie miał następujące opcje:

 

  1. ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej poprzez zapisywanie numerów przesyłek (miło jakby miał łatwy podgląd statusu przesyłki np. po kliknięciu w nr przesyłki przenosił do trackingu)

  2. możliwość utworzenia zadań i priorytetów

  3. możliwość nadawania stanów tzn. do odpowiedzi, oczekujące, archiwum itp.

 

Może być w obcym języku.

Niestety nie znam żadnego takiego darmowego programu, znajomi radzą sobie w takich sprawach przy pomocy Excela.

Może coś takiego: OBSŁUGA BIURA PL+ http://softwareprojekt.com.pl/oprogramowanie/sekretariat

 

Też nie znam nawet komercyjnego, czy byłaby możliwość udostępnienia arkusza który używają Twoi znajomi, też staram się coś skleić ale jak nie musiałbym na to przeznaczać czasu to byłoby optymalniej.

Czy poszukiwany program ma wspierać sprzedaż? 

Może poszukaj coś pod hasłem ‘Helpdesk’.

Program ma być typowo do korespondencji urzędowej ale poszukam jak mówisz.