Witam.
Mam problem. Mój laptop (HP Pavilion na oprogramowaniu Win10) nie chce połączyć się z bezprzewodową wieżą JVC która obsługuje Bluetooth. Ten problem nie dotyczy tylko tej wieży, także na przykład bezprzewodowego głośnika JBL. Kombinacje alpejskie pod tytułem: przeinstaluj sterowniki, poustawiaj w manager urządzeń, sprawdź czy masz Bluetooth w swoim laptopie oraz inne proste złote rady mam już za sobą … nic nie działa, widzi sprzęt ale nie chce się z nim łączyć - uparta gadzina. Wychodzi na to, że to dość popularny problem- ale nie znalazłam w internecie rozwiązania
Proponowano instalację programów Bluesoleil i Widcomm. Niestety nie znalazłam darmówek w internecie, chyba są już płatne.
Macie jakieś wyjście z tej sytuacji?
Testowałeś jakiś inny moduł Bluetooth wpięty w USB?
Jaki to konkretnie “HP Pavilion”?
Nie, nie próbowałam z modułem zewnętrznym BT.
Czy ten laptop na Windows 10 wcześniej łączył się poprawnie?
Model lapka i model tej “wieży”. Bez tego to można sobie pogdybać jedynie.
Bluesoleil oraz Widcomm to dwa różne typy sterowników i zarazem programów obsługujących BT.
Podejrzewam, że to ma niewiele wspólnego … w internecie jest wiele wpisów o problemach fabrycznie zainstalowanego Bluetooth z łączeniem się z urządzeniami audio… różnych komputerów z różnym sprzętem. U mnie przed formatem tak było i po formacie nic się nie zmieniło.
Problemem jest zgodność standardów. Dlatego pytałam o modele tych urządzeń. Inaczej nie da się powiedzieć nic więcej. Szklanej kuli nikt nie ma
Ostatecznie pozostaje np. coś takiego:
Kupiłem jakiś czas temu do PeCeta i idzie jak burza. Radzi sobie z boomboxem z Bluetooth znajdującym się za dwiema ściankami działowymi.
Dane laptopa podałam wcześniej, model wieży: JVC Wireless DAB Hi-Fi witch Valve Amp technology UX-D427S.
Aż tak? Przecież nowsze moduły są kompatybilne w dół. Wygląda na to, że ta wieża ma BT w wersji 3.0.
I co w takiej sytuacji?
Poczytaj:
Darmowy WIDCOMM® Bluetooth Windows® Software for Windows: Szukaj w googlach pliku: BTW_6.5.1.6930_win7_vista_x64
Kompatybilne czasami są, tak… ale często po prostu coś nie jest zaimplementowane przez producenta, albo jest jakaś “ichnia” odmiana i zaczynają się schody.