Program do streamingu gier na żywo

Hejka!

Szukam programu do streamingu/transmisji wideo z gier na YouTube. Jestem na razie trochę zielona w tych tematach, ale słyszałam o programie Action! Wydaje się dość ciekawy. Dodawanie loga, kamerki, audio, nagrywanie micro i systemu na dwóch osobnych ścieżkach dźwiękowych, funkcja green screen itd. Zrobiłam mały research i dowiedziałam się, że za jakieś 3 tygodnie ma wyjść wersja 3.0, która będzie zawierać jeszcze:
podgląd kompozycji wideo na żywo,
live chaty,
jakieś donation - to chyba opcja umożliwiająca widzom dokonywanie płatności podczas transmisji jak się im coś podoba?
monitorowanie temperatury kompa i obciążenia sieci
wyświetlanie liczby oglądających widzów na żywo
-funckja rysowania na żywo i inne opcje.
-computer benchmark? itd.

Szczerze mówiąc to nie wiem co będzie mi tak naprawdę potrzebne… Wszystko? A może tylko część z tych rzeczy. Jeszcze nie wiem. Ale wydaje mi się, że to chyba jest ok? Czy ktoś może mi powiedzieć na jakie funkcje powinnam zwrócić uwagę?

Nowy interfejs będzie wyglądał tak o:

Jeśli chodzi o inne programy jakie znalazłam w tym temacie to XSplit, OBS ale nie mogę sie trochę w tym połapać… Strasznie to jakieś nieintuicyjne. :frowning:

Czy ktoś miał styczność z programem Action!? Będę wdzięczna za pomoc.

Thanks! :slight_smile:

Aaa… niby ten “big update” ma być darmowy dla wszystkich aktualnych posiadaczy programu.

Do użytkowników: Jak oceniacie program Action!

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 głosujących

To się najpierw zastanów i sama sobie odpowiedz.

To jest Twój post z lipca