Program do zamiany ścieżki audio

Witam

Poszukuje programu którym mógłbym podmienić ścieżkę audio w filmie. Mam jeden film po angielsku i chciałbym dodać do niego ścieżkę audio w MP3 którą wyciąłem z innego filmu. Może ktoś polecić coś prostego w obsłudze by wyciąć oryginalną ścieżkę audio i podłożyć ta którą posiadam w MP3? Nie znam się za bardzo więc fajnie jakby program był prosty w obsłudze lub był do niego jakiś poradnik z opisanym, problemem.

VirtualDub ma taką możliwość.

Zainstalowałem sobie VirtualDUb ze strony głównej portalu

http://www.dobreprogramy.pl/VirtualDub, … 13335.html

ale jak próbuję włączyć plik wideo wyskakuje mi taki błąd

http://img51.imageshack.us/img51/5807/beztytuuolw.jpg :frowning:

W czym może być problem?

Brak8uje kodeka XviD. Doinstaluj.

Zainstalowałem zestaw kodeków K lite i komunikat pozostał. W chwili obecnej mam zainstalowanego Allplayera z kontem premium które sprawdza błędy i instaluje brakujące kodeki i też się nie zmieniło nic. Filmy działają bez problemu więc to chyba nie wina kodeków. Co może powodować jeszcze ten komunikat ewentualnie doradźcie jakąś alternatywę by podmienić ścieżkę audio w filmie

Chyba wyraźnie napisałem i taka jest treść komunikatu Virtualduba. Doinstaluj kodek XViD a nie zestaw K-lite.

Jak kolega ci napisał VirtualDub.Program wymaga troszkę cierpliwosci,czasami jak ma się nawet wszystkie kodeki to potrawi sypać komunikatami,dobrze jest odinstalować wszystkie obce kodeki,wyczyścić pozostałości i zainstalowoć ponownie ,co do ścieżki audio to będziesz miał duzo szczęścia jak będzie ci pasować i nie rozjeżdzać się z obrazem

bo jeśli będzie miała tylko “poslizg” to skorygujesz to w AUDIO>INTERLAWING i masz tam DylayAudioTrack.