Program Eksplorator Windows przestał działać

Witam mój problem wygląda następująco otóż po starcie systemu wyskakują mi komunikaty “Program Eksplorator Windows przestał działać” i czasem tak przez 5-10 minut… Problem coraz to bardziej uprzykrza mi pracę z komputerem,  występuje także przy otwieraniu folderów czy przeglądaniu zdjęć. Czytałem, że przyczyny tego mogą być różne i pomimo że kiepski ze mnie informatyk na własną rękę próbowałem coś z tym zrobić ale na próżno. Drugim problemem jest ciągłe otwieranie się strony “qooqlle”, towarzyszy przy tym migoczący obraz monitora który kończy się zamknięciem przeglądarki. Zapewne jest to jakiś wirus ale żaden program nie daje sobie z tym rady. Proszę o pomoc…

Błąd odczytany z systemowego podglądu zdarzeń:

W panelu sterowania odinstaluj  ASUS WebStorage.

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Skrypt wykonaj w trybie awaryjnym.

Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.

[http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493#q1]http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493#q1](http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493#q1]http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493%23q1)

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4:64bit: - HKLM..\Run: [IntelTBRunOnce] wscript.exe //b //nologo "C:\Program Files\Intel\TurboBoost\RunTBGadgetOnce.vbs" File not found
O4 - HKLM..\Run: [Bron-Spizaetus] C:\Windows\ShellNew\sempalong.exe ()
O4 - HKCU..\Run: [jushed] C:\ProgramData\jushed.exe()
O4 - HKCU..\Run: [Tok-Cirrhatus] C:\Users\start\AppData\Local\smss.exe ()
O4 - Startup: C:\Users\start\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Empty.pif ()
O20:64bit: - AppInit_DLLs: (c:\progra~3\bitguard\271832~1.68\{c16c1~1\loader.dll) - File not found
O20:64bit: - AppInit_DLLs: (c:\progra~3\bitguard\271769~1.27\{c16c1~1\loader.dll) - File not found
O20 - HKLM Winlogon: Shell - ("C:\Windows\eksplorasi.exe") - C:\Windows\eksplorasi.exe ()
:Files
C:\ProgramData\*.exe
C:\Users\start\AppData\Local\*Bron*
C:\Users\start\AppData\Local\*.exe
C:\Windows\SysNative\drivers\etc\hosts.ics
C:\ProgramData\timerxfile
C:\ProgramData\datesavefile
C:\ProgramData\varsavefile
C:\Windows\tasks\FoxTab.job
C:\Users\start\Documents\Documents.exe
C:\Users\start\AppData\Local\operaprefs.ini
C:\ProgramData\operaprefs.ini
:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.

Świetnie, wszystko działa jak należy. Adw znalazł jeszcze jakieś pozostałości po Bitguard’dzie którego święcie byłem przekonany, że się pozbyłem. Dziękuje za pomoc Panie Atis. Dla pewności jeszcze   

 

raport:

 

http://wklej.to/jaZBX

i nowy log :

http://wklej.to/cZxyK

 

 

Salazar89, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Wklej i kliknij Wykonaj skrypt:

:OTL
[2014-01-13 03:35:35 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\AdwCleaner

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Usuń stare punkty przywracania:

Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Wykonaj Pełne skanowanie za pomocą Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.

http://wstaw.org/m/2012/12/29/2012-12-29_005346.png

 

Zapoznałem się i zmieniłem nazwę tematu na bardziej zrozumiałą.

 

 

Wykonałem wszystko zgodnie z zaleceniami. Czekam na wyniki pełnego skanu Anti-Malware’em. Jeszcze raz dziękuj za pomoc.