Program Play i brakujące skrypty


(majka420) #1

Witam
Podczas uruchamiania programu Play na Windo1 2 3 4 ws 7 za każdym razem pojawiają mi się takie komunikaty jak brak skryptów do Play.
Jak mam to poprawić ?


(kortom) #2

Strzelam, że wystarczy zainstalować ten program, by się to naprawiło.


(krzysztoft1) #3

Spróbuj uruchomić program jako Administrator.


(majka420) #4

Już tak zrobiłam ale nic to nie pomogło nadal przy uruchamianiu pojawiają się te skrypty jedna po drugiej.


(majka420) #5

A co ma do tego IE ?


(krystian3w) #6

Bo masz pewnie IE8 a “program” tworzony na “Windows 7 z nowszym IE”, stąd autor programu pewnie nie badał co jak ktoś ma dalej IE8 (i np. wyłączył i nie aktualizował) i widać nie wiedział jak wykrywać stary IE.

Np. strona główna już nie wspiera nawet IE11 (raczej nie znalazł się wolny czas by próbować je uruchomić na jakieś 2 lata), ostatnią ostoją jest forum i co zrobią twórcy discourse np. na razie robią skrypty co naprawiają zbiornik “spoiler”. Taki jak ten w cytacie:

Summary

This text will be hidden

IE11/Edge go nie wspiera https://www.w3schools.com/tags/tag_details.asp


(krzysztoft1) #7

Masz zainstalowane Visual C++ i NetFramework (najnowsze wersje)?

Pozdrawiam


(majka420) #8

Nie korzystam z IE a domyślną mam Chrome.


(krystian3w) #9

Nie musisz korzystać, masz dalej IE8 to zaktualizuj do 11 wersji i ponownie wyłącz by nie było ikonek w menu start.


(majka420) #10

Mam IE zaktualizowane do 11 ale nie wiem o jakie ikony chodzi ?


(krystian3w) #11

Na przykład na spisie programów:

A wyłączy (ukryje ją) to odznaczenie:

obraz

obraz


(majka420) #12

Zrobiłam wszystko tak jak napisałeś i nic to nie pomogło nadal te ■■■■■■■■■■ wyskakują.
Nie wiem czy się dobrze rozumiemy, chodzi mi o uruchamianie takiej aplikacji Play i po kliknięciu Połącz wyskakują te ustrojstwa.


(krzysztoft1) #13

Musisz pobrać inną przeglądarkę, taką jaką masz napisane w aplikacji.


(majka420) #14

Mam najnowszą wersję Chrome i Firefoxa nic to nie daje.


(krzysztoft1) #15

Spróbuj uaktualnić aplikację do najnowszej wersji. Jeśli to nie pomoże, zgłoś to do pomocy technicznej Play, może to poprawią.


(majka420) #16

Mam najnowszą wersję.


(krzysztoft1) #17

Najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z Pomocą Techniczną Play.