Program umożliwiający kopiowanie tekstu ze skanów w pdf

Pisałam kiedyś, że pracuję jako korektorka audiobooków. Dostaję nagrane pliki, czytanej przez lektora książki i jej tekst i szukam nieścisłości, błędów itp w nagraniu lektora względem tekstu. Ostatnio dostajemy do nagrania książki bardzo stare, zeskanowane i zrobione w pdf. Czy jest jakiś program, który umożliwia kopiowanie tekstu ze skanów, żebym nie musiała pisać dużych partii tekstu ręcznie ? W zwykłych pdf mogę normalnie kopiować zdania, w których lektor zrobił błąd i wkleić do notatek dla niego. Niestety są ludzie, którzy mylą się bardzo często i musiałabym ręcznie przepisać chyba pół książki :slight_smile: Bardzo proszę o pomoc, to naprawdę ułatwiłoby mi pracę.

Przetestuj to:

1 polubienie

Strona z linku nie działa.

Tylko u ciebie, więc użyj:

  • proxy lub

  • VPN albo

  • internetu od innego dostawcy.

Opcjonalnie może coś da zmiana DNS na np.:

  • Google Public DNS

  • Cloudflare DNS

  • Quad9 DNS

  • OpenDNS

By stronę jakkolwiek wyświetlić.


Jak sobie nie radzi z tekstem, to musisz lepiej opisywać np.:

  • “nie rozpoznaje tekstu”;

  • “słabo rozpoznaje moje teksty”.

Po kliknięciu w link wygląda to tak

Reszta stron i cały internet działa normalnie, nie używałam nigdy VPN i proxy

Możesz wypróbować triala ABBY Fine Reader. To najlepsze oprogramowanie na rynku tego typu.

No tylko kto da 90 zł do nawet 1000 zł na licencje by nie używać co 30 dni triala (gorzej jak nie ma triala funkcjonalnego).

Przed chwilą strona zaskoczyła, wrzuciłam przykładowy tekst, dam znać jak poszło :slight_smile: Edit dalej przetwarza, ile to może zająć ?

PDF Editor.

Jaką masz drukarkę skaner?
Dużo drukarek ma opsje skanowania pdf do pdf, czy nawet zapis tekstu do word