Programowanie w Visual Basic

(Adrian Strozik) #1

Witam!

Jestem studentem pierwszego roku i została mi do zaliczenie jedynie informatyka, która nie wiąże się w żaden sposób z moim kierunkiem a także jeśli chodzi o język w którym programujemy. Nie mam do tego całkowicie głowy. Kazano mi wykonać pięć prostych programów które będa wykorzystywać (każdy coś innego) metody zawarte w wymaganiach chodzi o funkcje if do while itp ... ciągi... Czy byłby ktoś w stanie pomóc ? Byłbym bardzo wdzięczny.

(Drobok) #2

Na forum nie odrabiamy zadań domowych. Jeśli masz jakieś problemy ktoś z pewnością ci pomoże. Lecz nie zrobi tego za cb :slight_smile:

(Frankfurterium) #3

Tutejszy regulamin zabrania wykonywania całych zadań konkursowych/szkolnych/uczelnianych. Zacznij pisać sam, a kiedy będziesz miał z czymś problem, na pewno ktoś ci tu pomoże.

(Adrian Strozik) #4

wiem jak pisać konstrukcje z if ... i proste programy z wykorzystaniem wzorów ale nie rozumiem jak wykonać program z do while - pętlą i te trudniejsze i nie zrozumie .. czy może w takim razie znajdzie się ktoś kto może nie na forum ale na priv pomoże ?

(Drobok) #5

Napisz w tym temacie, czego DOKŁADNIE nie rozumiesz w treści etc.

VB ma to do siebie, że większość po tłumaczeniu na polski możesz bez problemu zrozumieć :slight_smile:

(Adrian Strozik) #6

chodzi mi o to że po prostu nie potrafię wykonać konstrukcji wymienionych wyżej .

(Drobok) #7

http://www.vb4all.pl/teoria/iso2/rozkazy/do.htm

(Adrian Strozik) #8

przepraszam może i wydać się Wam to oczywiste ale niestety nie dla mnie .... przegladałem tę stronę lecz i tak nie potrafię wykorzystać tej funkcji w prostym zadaniu .....

(Drobok) #9

Podaj treść i powiedz czego w niej nie rozumiesz.

(floyd) #10

pętla "do while", to pętla która wykonuje się tak długo dopóki spełniony jest warunek sprawdzany na początku pętli

przyklad:

x = 0

Do While x < 10

x = x + 1

Loop