Programy nie chcą się uruchomić

Witam. Dzisiaj gdy chciałem uruchomić przeglądarkę firefox, wyskoczył mi komunikat, że firefox uległ awarii. Resetowanie komputera, przeinstalowywanie przeglądarki, instalowanie na innej partycji nie pomogło. Później gdy spróbowałem odpalić Teamspeaka3 wyskoczył komunikat, że program przestał działać i taka sama sytuacja jak z firefoxem. Pobrałem najnowsze aktualizacje do windowsa, ale nic nie pomogło. System operacyjny to Windows 10 pro. Nie instalowałem żadnych nowych programów, więc za bardzo nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu. Czy ma ktoś może pomysł co zrobić? Z góry dzięki za pomoc.

Zainstalowałem właśnie program CCleaner i program nie chce się uruchomić.

Jaki sprzęt? Windows oryginalny czy kombinowany? Jakiś numer błędu się tobie pojawia? Były używane jakieś skrypty czy programy do tak zwanego kastrowania systemu np. z telemetrii czy jakieś funkcji? Więcej informacji podaj.

sprzęt:

-MSI B450 TOMAHAWK MAX

-AMD RYZEN 5 3600

-rtx 2070 super

-2x8Gb RAM VENGENANCE RGB PRO 3200MHz

-Zasilacz Corsair TX550M

Windows oryginalny. Nic z tego co wymieniłeś nie używawłem.

Raport z teamspeaka:

Sent: 16384/70724 bytes

Sent: 70724/70724 bytes

Error: 201

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

AccessDeniedInvalid according to Policy: Policy expired.995AD51463F39EF6KZAdb3E7a4U6//gz9VD9OT5rVpdBTNCMOnD+2mqC+y88PKHy2bbgqTt+kz61wu0tSwi+aIy8WVI=

firefox:

BIOS_Manufacturer: American Megatrends Inc.
BreakpadReserveAddress: 2957568638976
BreakpadReserveSize: 83886080
BuildID: 20200818235255
CrashTime: 1598459808
FramePoisonBase: 9223372036600889344
FramePoisonSize: 65536
InstallTime: 1598432119
ModuleSignatureInfo: {“Microsoft Windows”:[“ws2_32.dll”]}
ProductID: {ec8030f7-c20a-464f-9b0e-13a3a9e97384}
ProductName: Firefox
ReleaseChannel: release
SafeMode: 0
SecondsSinceLastCrash: 4969
StartupCrash: 1
StartupTime: 1598459808
ThreadIdNameMapping: 19476:“Gecko_IOThread”,19880:“Timer”,22468:“Link Monitor #1”,4976:“Socket Thread”,22716:“Permission”,19180:“BackgroundThreadPool #1”,20524:“JS Helper”,15760:“JS Helper”,16336:“JS Helper”,13212:“JS Watchdog”,10492:“JS Helper”,18916:“JS Helper”,2612:“JS Helper”,19220:“JS Helper”,17880:“JS Helper”,10352:“BGReadURLs”,
Throttleable: 1
URL:
UptimeTS: 6.15557
Vendor: Mozilla
Version: 80.0

Ostatnimi czasy nic w nie modyfikowałem, nic nie instalowałem. Po prostu używałem komputera do przeglądania internetu itd.

Jak zachowuje się Microsoft Edge. Też nie działa? Zamiast Ccleaner próbowałeś? np. Privazer - sprząta w systemie ślady pozostałości (z rejestrem także), aczkolwiek Windows 10 już nie potrzebuje takich programów za specjalnie oraz revo uninstaller - bardzo dobry deinstalator programów.

Teamspeak ma jakiś dziwny błąd, jakby coś go blokowało od strony zapory, tak sądzę.

Spróbuj opcji “uruchom ponownie” może hibernacja “hybrydowa” coś na mieszała i “zamknij system” nie daje wiele.

A może dysk odchodzi do krainy wiecznych łowów.

Bingo. Użyłem opcji “uruchom ponownie” i znów wszystko działa. Dzięki wszystkim za pomoc :slight_smile: