Programy "nie widzą" połączenia z internetem

Witam, mam pewien problem z programami, które wykorzystują połączenie z internetem (komunikator TeamSpeak 3, gry multiplayer jak League of Legends). Mianowicie po próbie zalogowowania się/dołączenia do serwera (w zależności od aplikacji, z której korzystam) zawsze pojawia się błąd dotyczący sieci. Przeglądarka działa normalnie, zapora od AVG na ustawieniach fabrycznych, raczej nie blokuje tych programów. Sprawdzałem jeszcze TeamSpeak 3 na Ubuntu - niestety, pojawiał się ten sam błąd, jakby program nie widział połączenia z internetem. Czy wie ktoś czym to jest spowodowane? Z góry dziękuję.

P.S. Ostatnio miewałem spadki wydajności internetu po przerzuceniu się na Livebox’a 3, ale łącze jak narazie unormowało się.

Jaki błąd się pojawia bo to… i teraz uwaga uwaga uwaga, może być bardzo istotne, nie sądzisz?

Skoro to takie istotne, proszę bardzo: http://postimg.org/image/5q77oqx8f/ :slight_smile:

Wszystkie te aplikacje działały wcześniej bez szwanku.

Daje głowę, że firewall blokuje połączenia. Wyłącz zaporę systemową, wyłącz AVG. Chociaż czasami tylko odinstalowanie programu daje 100% pewności (tak było w przypadku NIS)

http://postimg.org/image/7hlzj0nkj/v Przy takich ustawieniach problemy nie ustępują  :frowning:

 

Dodam również, że te problemy pojawiły się nagle, po tym jak odpaliłem laptopa (zabrakło baterii) z trybu hibernacji, a wcześniej inny członek rodziny korzystał ze sprzętu. Dziwne jest również to, że na Ubuntu występuje ten sam problem  :-x

Ja bym użył CCleaner, w celu skanowania problemów. Jeżeli są jakieś , problemy/błędy " CCleaner je naprawi. Dodatkowo bym wyłączył komputer/laptop,

wyłączył modem. Włączył modem, a dopiero potem komputer/laptop

 

Nie cwaniakuj tak, podanie komunikatów błędów może być sednem w rozwiązaniu problemu, w tym przypadku akurat nic to nie dało, ale to wiemy dopiero po ich zobaczeniu, natomiast napisanie “jakiś błąd” z góry g. daje. 

 

Napisał że sprawdził “TeamSpeak 3 na Ubuntu” i jest to samo, więc żadne te wasze rady wyżej raczej nie pomogą. 

 

  1. Przejrzyj ustawienia tego LiveBoxa może tam coś jest pozałączane, jakieś firewale czy coś.

  2. Zresetuj go do ustawien fabrycznych i ustaw od nowa.

  3. Sprawdź na innym routerze.

  4. Zadzwoń do Neostrady niech sprawdzą czy u nich wszystko gra.

 

dla świętego spokoju zrób sprawdzenie dysku systemowego - sugeruje sprawdzić czy czasem w Internet Explorerze nie włączył się tryb offline … i wyłącz ten jeśli taki się włączył