Programy pod Windows Vista

Witam!
Od paru dni jestem zmuszony użytkowania swojego starego lapka z Windows Vista. Teraz napisze jakich programów szukam: Antywirus, Nagrywanie płyt DVD, Przegladarka, i jakieś inne niezbędniki. Długo nie byłem na Viście i wiem, że ten system nie jest już wspierany, i większość programów takich jak Google Chrome nie działają na tym systemie poprawnie, dlatego mam nadzieję, że mi pomożecie, bo jestem w tym temacie zielony. Programy mają być lekkie.
Czekam na odpowiedź i Pozdrawiam.

Antywirus - BitDefender, Avast, systemowy antywirus też wystarczy

Nagrywanie - systemowo masz takową funkcję :slight_smile:

Przeglądarka - Chrome, Opera, Firefox … zależy od preferencji

Niezbędniki ? zależy do czego - Open Office, Foobar 2000, VLC …

Jaki to systemowy antywirus na Viste masz na myśli? Defender, który koło antywirusów nawet nie stoi?

1 polubienie

Proszę o pomoc dalszą, na razie te odpowiedzi mnie nie satysfakcjonują :slight_smile:

nagrywanie CD/DVD (bez okładek, scen i menu dla filmów).

www.burnaware.com/download.html
www.imgburn.com/index.php?act=download

Hej,

  • Antywirus - Avast,
  • Nagrywanie płyt DVD - CD Burner XP,
  • Przeglądarka - Firefox bądź Opera,
  • Niezbędniki - 7-Zip, Media Player Classic Home Cinema, Aimp.

Pozdrawiam,
Dimatheus

2 polubienia

@Dimatheus Dzięki wielkie za pomoc :wink:

Używam na Viście:
przeglądarka - Slimjet 10.0.13.0 ( kliknij download na slimjet.com z visty i automatycznie cię skieruje)
AV - Comodo Cloud Antivirus
nagrywanie - Ashampoo Burning Studio 2016 za darmo na DP :wink:
CCleaner do czyszczenia
polecam też Wise Memory Optimizer - zmniejsza zużycie RAM-u

1 polubienie

Hej,

Akurat przydatność takiego oprogramowania jest dość mocno wątpliwa - przenoszenie danych z RAMu do wiele wolniejszej pamięci wirtualnej na dysku nie dość, że dryluje dysk, to jeszcze zwalnia działanie aplikacji przenoszonych do pagefila.

Pozdrawiam,
Dimatheus