Przez pewien czas miałem problemy z kasowaniem się plików, a raczej z kasowaniem ich treści. Pracując na pliku zapisywałem go i nagle wyskakiwała objętość 0.0kB.
Wtedy najprawdopodobniej była to wina Windows i przez pewien czas problem zniknął, aż do teraz: ponownie zdarzają się takie sytuacji i nie wiem czy jest to wina Windows, a być może chmury pCloud? To właśnie tam przetrzymywane są pliki. Sprawdzałem w opcji “trash” na stronie pCloud jednak najczęściej takie pliku nie ma na liście.
Dodam jeszcze, że pracuję w programach typu OpenOffice, AutoCAD.
Drodzy forumowicze, czy jest wstanie ktoś podpowiedzieć jak szukać przyczyny albo miał podobny przypadek?
Z tego co zrozumiałem to po utworzeniu tekstu, grafiki, przy pomocy jakiejś aplikacji i wybraniu opcji zapisz i zamknij, to co zrobiłeś nie zostaje zapisane. Czy też może w trakcie tworzenia treści nagle jej zawartość znika. W tym pierwszym przypadku winna jest owa aplikacja. W drugim może być różnie.
Wydaje mi się że po utworzeniu i zapisaniu pliku otrzymuje on wartość 0.0kB. Jednak nie obserwuje wagi pliku przez cały czas jego edycji. Pisząc o aplikacji w pierwszym przypadku, chodzi o pCloud i jego winie? Wtedy wyjściem jest tylko i wyłącznie aktualizacja oprogramowania którą wprowadzi producent?
Jeśli jest podejrzenie ze aplikacja nie działa poprawnie to albo ją zaktualizować, jesli takowa jest, bo z reguły po to jest aktualizacja by cos naprawiła, albo ponownie zainstalować.