Programy zrozszerzeniem msi nie instaluja sie


(radiator) #1

mam kilka programow z rozszerzeniami msi. niestety nie instaluja sie dalczego? kidys w necie byl opisany jakis ciekawy sposob ale juz linka odszuakc nie potrafie

dzieki

xpek


(aju) #2

Co się dokładnie dzieje gdy chcesz instalować?

Spróbuj dwuklik na ikonce i klikaj dalej.

Jesli występuje błąd to wklej tu screena z nim


(radiator) #3

(Piotr P.) #4

Tu masz gotowy plik reg, zaimportuj go do rejestru

http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/msi.reg

lub szukaj nowszego instalatora


(radiator) #5

dzieki pomoglo

ale dlaczego trzeba robic takie myki. na innym kompie poszlo !

ktos mi podpowiedzial amym jakiegos windows instalera 3.1 zainstalowa. niestety kompa mam stale updejtowanego wiec ojawia sie ze ta latka jest starsza od aktualizacji ktoa jest juz zainstalowana w systemie takze co bylo nie tak???

bo system ma dopiero miesiac!!

dzieki wielki!!


(aju) #6

radiator stale uaktualniany? Na pewno?

Service Pack 2 zainstalowany?

Wszystkie łatki ze strony http://www.windowsupdate.com (lub odpowiednik ms update) poinstalowane?

Gdy instalujesz tego windows installer 3 to wyświetla Ci się komunikart że w systemie jest nowszy?


(radiator) #7

system ma miesiac! zaraz po isnyalacji witrynka update z M$ odwiedozna. takze dziwie sie ze cos nie poszlo.

ciekawe dlaczego i co ten plik nowego wnoci do rejestru. tyle krakow ze czytac sie eni chce oczoplasu mozna dostac

ale dizeki jestes wielki


(Piotr P.) #8

Bywa roznie, mogles cos instalowac (aplikacje, gre itp..) i zmienil zapisy w rejestrze

Ano wnosi i to duzo, zauwaz, ze miales plik z rozszerzeniem msi i nie mogles zainstalowac, wiec podalem Ci gotowy .reg do zapisu roszserzenia nie msi , a msc , czyli do konsoli mmc.exe. Jak widzisz, jest to wszystko ze soba powiazane - w rejestrze