Projekt serwisu typu foobar3, wybór podejscia

Witajcie.

Chciałbym prosić o pomoc i poradę odnośnie projektu, który chce stworzyć za jakiś czas.

Nie jestem zupełnie zielony, wiem że trzeba mieć domenę, hosting, wgrać serwis + forum itp

Ale ja chciałbym to zrobić najlepiej jak się da a nie na zasadzie “no to robię portal” bo z

czegoś takiego to może tylko kupa wyjść, która rozpadnie się po pół roku nieaktywności.

Najważniejsza według mojej nikłej wiedzy jest dopasowanie do “idei web 2.0” czyli jak najwięcej

elementów dla zwykłego użytkownika typu: dodaj newsa, dodaj wtyczkę, dodaj skórkę itp

ponieważ takie elementy sprawią, że strona będzie mogła żyć i się rozwijać.

Jeżeli źle myślę to proszę mnie oświecić. Opiszę mniej więcej co chcę stworzyć:

  1. Serwis ma w założeniu służyć programowi tupu foobar3 czyli:
  • jest miejsce na newsy

  • jest miejsce na artykuły, nie wiem czy lepiej jako coś oddzielnego czy jedynie jako

“na www wyświetlany jest art z forum + komentarze z forum”

  • jest miejsce na najnowsza wtyczka, najnowsza skórka itp

  • jest dział download z podziałem na kategorie: wtyczki, skórki itp

  • jest opisywane przeze mnie funkcjonalność: dodaj cośtam, nie wiem czy to ma działać dla

wszystkich czy z nadawaniem rang, które są widoczne na forum

  1. Forum (zintegrowane z serwisem) ma w założeniu pomagać początkującym użytkownikom programu

w jego dosyć skomplikowanej konfiguracji:

  • ważną rzeczą jest możliwość szybkiej edycji postów “w locie”, bez przeładowania strony.

  • potrzebny jest silnik forum w którym jest obecna funkcja

“Pomógł” = Ten post pomógł następującym użytkownikom:

  • inne rzeczy godne polecenia
  1. Użytkownicy portalu: przede wszystkim nowi, reklama strony będzie w postaci filmu pokazującego

lepsze/większe możliwości programu którego dotyczy serwis.

  1. Konkurencja: trzeba zaznaczyć, że istnieje ale umiera śmiercią tragiczną. Ma trochę aktywnych