Promocje X-Kom

Czego te ich promocje są takie bez sensu? Jakieś rabaty, a i tak zawsze drożej wszystko niż gdzie indziej patrząc tylko na Ceneo. Mogliby zajrzeć i poświecić na to 5 minut. Naprawdę jeleni szukają. Kupiłem ostatnio laptop i pomijając raty 0% w RTV Euro to i tak prawie 300 zł więcej wychodził w poniedziałek u nich.

Przestaje kompletnie to rozumieć. MediaMarkt kiedyś mówił nie dla idiotów, a X-Kom Tylko dla idiotów?

Nie zawsze “najtaniej” = “najlepiej”. W X-komie nie ma problemu ze zwrotem i gwarancjami. Nie każdy najtańszy sklep może się tym pochwalić.

1 polubienie

Ja wolę robić zakupy u ich konkurencji (czytaj morele) ale nie dlatego, że tam jest taniej. Szczerze pisząc to nawet nie wiem który ze sklepów jest “tańszy”. Korzystam z morele bo mam wrażenie, że sklep x-kom w godzinach których akurat ja lubię przeglądać oferty i robić zakupy strasznie zamula. Zdjęcia z artykułami wgrywają się bardzo wolno co mnie irytuje. Irytuje mnie jeszcze to, że ja uwielbiam “tryb ciemny” i sklep x-kom ma problem z działaniem z właczoną wtyczką dark reader. A nie wyobrażam sobie przeglądania ofert na białym tle - tak mam i koniec. Nie potrafię żyć bez ciemnego motywu a na x-komie jest z nim problem co zniechęca mnie do zapoznawania się z ich ofertą.
Najczęściej więc ze sprzętu komputerowego wybieram morele potem komputronik. Ten drugi dlatego że mam sklep prawie pod blokiem i spokojnie tam mogę odebrać towar w każdym momencie.
Co do samych usług x-kom nie słyszałem nic złego. Podobno to dobry sklep jeżeli chodzi o jakość sprzedawanych rzeczy. Nie ma podobno też problemów ze zwrotem czy gwarancją. Więc pewnie to dobry sklep ale ja się przyzwyczaiłem do robienia zakupów u konkurencji. Jak poprawią działanie strony i sprawią, że da się przeglądać ich ofertę na czarnym tle to się chętnie z nią bliżej zapoznam.

Owszem, ale jeśli różnica w cenie przekracza 100 zł to już jest sporo na danym sprzęcie zwłaszcza nie najtańszym i myślę, że tez byś stwierdził, że za te gwarancje i dobre reklamacje 300 zł nie dopłacisz. Ja zazwyczaj reklamuje niezgodność towaru z umowa bo to nie jest reklamacji gwarancji i albo sprzedawca zgadza się, albo nie. Zawsze na gwarancji można oddać później. W RTV euro kilka razy routery reklamowałem niezgodność towaru z umową i tez na moją korzyść zawsze rozpatrzone. Oddana kasa.

Tu artykuł na Wykopie:

Polecam również (a może zwłaszcza) sekcję komentarzy.

To często kwestia wygody. Przykładowo studiując w Gdańsku punkt odbioru Moreli miałem zaraz obok uczelni, więc częściej zamawiałem tam. Potem pracując w firmie we Wrzeszczu, to X-kom miałem po drodze. Możliwość odebrania osobistego ze sklepu oznaczała o te 10 zł mniej za przesyłkę do paczkomatu.