Prośba do grafików vortalu


(Chrucik) #1

Siemka mam(y) <> małą prośbę: czy graficy vortalu mogli by by zrobić jakąś fajną skórkę do vortalu z letnim motywem ?? Np u góry można by jakiś element plaży + parasol + leżaczek a cały vortal koloru zółtego :slight_smile:

Taka jest moja wizja letniej skórki vortalu ;]

"Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby"

Z góry dzięx 8)

userzy co o tym sądzicie ?? wypowiadajcie się wszyscy :smiley:


(Krzysieknd2) #2

Całkien niezły pomysł ale za to chyba trzeba grafikowi zapłacić 8)


(Chrucik) #3

no wg mnie to graficy vortalu powinni coś takliego zrobić żeby ładnie się to komponowało do odpowiednich pór roku ;]


(aju) #4

Jestem jak najbardziej za.

Ten nowy szary styl do lata nie pasuje :wink:


(Asterisk) #5

Dlaczego akurat powinni ?

Mogliby, ale widocznie mają ważniejsze zadania :slight_smile:


(kubut) #6

Byłoby miło żeby cos takiego zrobili ale pamietajmy że mają duzo inne pracy . Takiej skórki napewno nei robi się 2 minuty.


(Chrucik) #7

kubut no raczej :smiley: Ale jeśli wypracowali tą "pogrzebową" skórkę to myśle że taka letnia skórka nie pownna byś dużym problemem


(system) #8

Wg. mnie jest to nie potrzebne... mamy juz duzo skórek, zielony (jak najbardziej pasuje do lata), czerwony, niebieski, safari oraz ten nowy, a jezeli chciałby ktoś lato, niech zobaczy przez okno :wink:


(M Kupczynas) #9

Ta szara skórka pasuje bardziej do żałoby :stuck_out_tongue: A co do skórki z letnim motywem jestem ZA.Fajnie by to wyglądało :slight_smile: .


(Kuz5) #10

Widze że niektórzy potrafia sie tylko czepiać :?

Czego nie zrobią to wam pasi

Logo wam nie pasuje, nowa skóra wam nie pasuje, to czego wy w końcu chcecie


(Chrucik) #11

wg. mnie to najpierw powinno się userom pokazywać projekty przed całkowitym wykonaniem !!


(fiesta) #12

Popatrz na wyniki sondy z nowym logiem na vortalu. A tyle mieliście negatywnego do powiedzenia na jej temat. :roll: Jak by admini chcieli spełniać każdą zachciankę userów to dostali po miesiącu dostali "wściku :dupa: " :lol:


(Chrucik) #13

O przepraszam napisałem że userów trzeba słuchać a w () że nie zawsze :stuck_out_tongue:


(Krogulec) #14

Serwis jest dla Was, więc "userów trzeba słuchać" :wink: To naturalne, że to co nam się podoba niekoniecznie musi podobać się szerokiej społeczności. Dlatego też wyraźnie zaznaczyliśmy w newsie, że "stalowa" skórka jest jedynie propozycją, która miała głównie na celu pokazać, że "Pirat" nie musi się gryźć ale może się też dobrze komponować.

Co do innych kolorów to już o tym myśleliśmy - m.in. jakiś pomarańcz i jasnoniebieski - w sam raz na lato :wink: To na razie jedynie pomysły, więc nic nie mogę jednak zapewić na 100%

Najpierw musicie jednak definitywnie zdecydować co do logo - zapraszam zatem do oddawania swoich głosów w sondzie na vortalu :wink:


(Marsmo) #15

To, co dla Ciebie jest pogrzebowym kolorem, niekoniecznie musi być tym dla innych...

Być może nie interesujesz się nowoczesnymi rozwiązaniami, również kolorystycznymi...

Jeżeli ja np. mam całą kuchnię + połowę domu wykonane ze stali, to fakt ten świadczy o mojej żałobie...? :shock:

Jako namiętna miłośniczka wszelkich wodotrysków proponuję osobno skórki letnie wraz ze stosownymi elementami dla:

  • miłośników mórz i oceanów,

  • miłośników jezior,

  • miłośników gór

  • miłośników spędzania lata w blokowiskach.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


(Canaletto) #16

Skórka letnia to moim zdaniem trafiony pomysł :spoko:

Macie moje poparcie :slight_smile:

Oczywiście skin żółty z lekkimi akcentami pomarańczu :wink:

:lol:


(Bażant) #17

Według mnie pomysl na letnią skórkę jest jak najbardziej trafiony, vortal będzie się wyróżnił (juz to robi) na tle innych tym, że coś się a nim dzieje i że nie myslicie tylko o jak największej liczbie progrow (to tez oczywiscie), ale też, żeby przyjemnie się z niego korzystało, aby byl przyjazny dla użytkownika :smiley: 8)


(Chrucik) #18

Widzicie panowie admini i graficy vortalowi :smiley: mój pomysł ma poparcie bardzo zsłużonych userów :smiley: (np. bażant, czy Canaletto :lol: )


(Krzysieknd2) #19

W sumie to dzisiaj zobaczyłem nową skórkę i muszę przyznać że jak dla mnie jest bardzo fajna i ładnie komponuje się z nowym logo :slight_smile:

ps.

Tutaj to akurat wszyscy mają głos a nie tylko "zasłużeni userzy"


(Chrucik) #20

no i wreszcie prośby zostały wysłuchane ..... Skórka jest wypass i bardzo mi się podoba :smiley: Wielkie dzięki graficy vortalowi !!