Prośba- Kaspersky Internet Security 7.0

Mam prośbę czy możecie mi doradzić którą wersję wybrać Kaspersky Internet Security 7.0 Home Edition czy Kaspersky Internet Security 7.0? Z tego co udało mi się zorientować to tą drugą wersję można wykupić nawet na 36 miesięcy, natomiast Home tylko na 12, czy one jeszcze czymś się różnią? Program byłby zainstalowany na laptopie. Dziękuję z góry i serdecznie pozdrawiam.

Moim zdaniem nie warto płacić z tak długą licencję,jeżeli po roku nie będziesz zadowolona to zrezygnujesz bez strat,przy 36 miesiącach już się możesz na straty narazić,po za tym jak dobrze pamiętam to możesz “Kacpra” zaktualizować do KIS 2009,polecam,jest b.dobry i wydajny.

semtex :wink: dziękuję bardzo za odpowiedź. Czy mozesz mi przybliżyć jak mam zaktualizować do KIS 2009, niestety jestem w tym temacie zielona.

Proszę,tutaj wszystko opisane,oficjalnie :wink: :Klik

Po prostu pobierasz np.Trial KIS 2009 ze stron Kaspersky,instalujesz i aktywujesz swoim kluczem z wersji 07,albo rejestrujesz się na stronce Kacpra i pobierasz plik klucza,ale pierwsza metoda jest łatwiejsza,doczytasz pod linkiem który,podałem.Ale przed tym wszystkim odinstaluj starą wersję,najlepiej programem Revo Uninstaller w trybie zaawansowanym.

Nie musi nic odinstalowywać,aby przejść na KIS 2009

http://support.kaspersky.com/pl/kis2009 … =208279763

Teoretycznie nie,ale czasem lubi różne krzaczki postawić,dlatego czasem lepiej odinstalować i postawić czystą wersję.Ale zgadzam się że nie trzeba odinstalować,Kacper sam to zrobi. :slight_smile:

Dzięki za odpowiedź, ale chyba się nie zrozumieliśmy. Ja muszę kupić dopiero ten program, nie mam wcześniejszej wersji, dlatego pytałam którą wersję wybrać, ponieważ Home jest tylko roczna, natomiast tą drugą można kupić nawet na 3 lata.

Pozdrawiam

Kup od razu KIS 2009,jest droższy o 10 zł,na stronach Kaspersky.Napewno można go dostać taniej,co do trwania licencji to swoje zdanie już wyraziłem :wink: .