Prośba o dopasowanie procesora do płyty ASRock G41M-VS3

Witam!

To mój pierwszy temat, więc proszę o wyrozumiałość i z góry przepraszam, za wszystkie możliwe popełnione błędy.

Chciałem zapytać Was- ekspertów w dziedzinie informatyki jaki procesor będzie najlepszy do mojego kombajna. Nie szukam procesora za 1000zł. Chciałem jak najtańszy a jednocześnie, żeby sprawował się całkiem przyzwoicie. Nie piszcie proszę, żebym zainwestował w nowy komputer, ponieważ najzwyczajniej w świecie mnie na niego nie stać, a ten którego obecnie używam nie jest zabójczo stary- ma z 3 lata. Niektóre gry, które wydawaćby się mogło, że nie będą miały żadnego problemu z odpaleniem klatkują, np. Assassin’s Creed, GTA IV, NFS Most Wanted (ten nowy), Crysis 2. Aktualnie w moim siedzi Pentium 4 2.6GHz, lecz jest to jednostka jednordzeniowa. Wykorzystuje tam coś, że PC wykrywa go jako jednostke 2 rdzeniową ale tak nie jest. (nie znam się za bardzo na tym. Jestem na forum by dowiedzieć się przydatnych informacji). Zastanawiałem się nad Dual Core, lecz proszę o pomoc w wyborze :slight_smile:

Mój kombajn:

Procesor: Intel Pentium 4 2.6GHz

Płyta główna: ASRock G41M-VS3

Pamięć ram: 4GB (2x 2GB) Kingston

HDD: 2x80GB SATA

Karta Graficzna: nVidia Quadro FX1800

Jeżeli czegoś nie napisałem to postaram się jak najszybciej uzupełnić informacje :slight_smile:

 

Dziękuję za wszelkie pomocne informacje !

Pozdrawiam

Zapomniałem o zasilaczu: Modecom feel 500 (kupiłem niedawno bo Akyga się buntowała :smiley: )

Karta bardziej do Photoshopa niż do gier ogólnie mało wydajna do gier.

 

Druga sprawa myślę o zasilaczu zamienił stryjek siekierkę na kijek. Choć w tym wypadku kijek na kijek.

 

Jak już kupić to jakiegoś Quada polecam Q6600 rev. G0 za około 150-170zł wyhaczysz na alledrogo.

Quadro fx1800 mało wydajna do gier? Przecież 768mb na pokładzie i szyna 192bit powinno być wystarczające. Akurat z Modecom’a jestem zadowolony. Napewno lepszy, niż Akyga 400W na etykiecie, a 300W w realu :D