Prośba o informację czy sprzęt będzie współpracował

Witam, jestem zagorzałym amatorem montażu audio i wideo.

Ostatnio trochę zacząłem modernizować sprzęt pod właśnie montaż.

Mam takie pytanie czy po prostu ta płyta główna obsłuży tą kartę graficzną gdyż na 100% nie jestem pewien tego.

Płytę główną posiadam firmy ASUS a model jej to M5A97 EVO R2.0

Chcę w niedługim czasie zrobić zakup modelu tej karty graficznej tylko nie mam właśnie pewności czy będzie zgodna z gniazdem w płycie głównej dlatego chcę zaczerpnąć informacji tu na forum.

Kartę graficzną którą mam zamiar zakupić to ten znów model będzie:

GOLD20TH-GTX980-P-4GD5

Oczywiście również firmy Asus rzecz jasna.

Jak wspomniałem powyżej zajmuję się amatorsko montażem i w większości przy eksporcie gotowego już materiału w różnych formatach wykorzystuję technologię CUDA gdzie oprogramowanie na którym pracuję ma taką opcję.

To naprawdę skraca o 60 do 70 % czas eksportu końcowego materiału do wybranego przez siebie formatu video.

Dodam również że między innymi liczy się również jakość nie ilość u mnie dlatego chciałbym robić to szybko i jakościowo.

Chcę również w niedługim czasie zrobić zakup dysku pod system operacyjny i oprogramowanie zainstalowane w nim.

Będzie to ten dysk:

SSD Samsung 950 Pro 512GB M.2 2500MB/s

Potem już tylko pozostanie mi zmiana dysku przeznaczonego tylko pod montaż który będzie miał około 1 TB noi oczywiście SSD rzecz jasna a przymierzam się do zakupu tego modelu i marki:

SSD SAMSUNG 2,5" 850 PRO ASAP

Na gotowe dane które już będą po montażu i tylko jako ich przechowalnia chcę przeznaczyć 2 modele dysków.

Proszę o pomoc i informację który będzie lepszy do przechowywania oraz odtwarzania z niego danych na komputerze stacjonarnym.

WD Red 4TB 40EFRX 64MB cache SATA/600 (WD40EFRX)

ewentualnie ten model:

WD 4TB 7200obr. 64MB GP (WD40EzRX)

Pozdrawiam i liczę na pomoc w rozwiązaniu problemu.

 

 

 

 

 

 

 

witam,