Prośba o link do strony


(A 4) #1

Witam,

Mam do Was goraca prosbe. Szukalem przez google,wpisywalem juz chyba wiekszosc slow,ale nie moge znalezc. Chodzi mi o wzor pisma o niezgodnisci towaru z umowa. Bardzo prosze jesli ktos wie skad sciagnac taki wzro to bylbym bardzo wdzieczny.

pozdrawiam


(Kpr2877) #2

MW3001 Źle szukałeś :slight_smile:

KLIK


(aju) #3

MW3001 zerknij tutaj :smiley:

polski_rolnik :x :!:


(adpawl) #4

Tutaj masz przykłady pism: http://www.uwagakomputery.pl/index.php? ... iezgodnosc


(sdar) #5

Szybkim krokiem zbliżasz się do cieńkiej granicy kiedy pisanie bezsensownych postów przestanie być śmieszne. Przynajmniej dla Ciebie.

OTy dotyczące postów usera polski_rolnik -> KOSZ.


(A 4) #6

Chłopaki wszystko super i dzieki wielkie za odpowiedzi,ale (moze nie wspomnialem-przyznaje sie moja wina :lol: ) chodzi mi o to zeby napisac pismo,do firmy zeby nieodplatnie naprawili sprzet pogwarancyjny.Mam gwarancje(tzn.mialem)rok ,a 2-gi daje sklep, kazali mi napisac takie pismo a ja chcialbym to zrobic jak najlepiej .Jeszcze raz dzieki.


(Airborn) #7

więc może poproś w sklepie o formularz? będziesz miał przynajmniej ot co potrzeba


(A 4) #8

No chcialem zeby mi dali chociaz jakis wzor ,ale powiedzieli,ze nic takiego nie maja,bo oni tego za klientow nie pisza.Napisze"blagam naprawcie" i chyba wystarczy :lol: