Prośba o ocenę layoutu

Witam serdecznie

Jestem początkującym grafikiem i bardzo bym prosił o ocene tego layoutu:

http://www.hostfot.pl/images/stronajhj.jpg

co jest złe? co się nie podoba? co poprawic zmienić? może inne czcionki jak tak to na jakie polecacie?

bardzo proszę znawców i nie tylko o ocenę (0-10) i jakieś komentarze

z góry bardzo dziękuje i czekam na odpowiedzi.

pozdrawiam serdecznie

Jesteś początkujący więc obejdę się z tobą łaskawie ;).

Taki żarcik tylko xD.

Layout czytelny, nie biję po oczach, graficznie jest prosty, ale tu raczej nie chodzi o całą stronę wodotrysków.

Do tematyki w której jest zrobiony wystarczy w zupełności.

Oceniać cię nie będę bo nie widziałem reszty twoich prac, a po jednej ciężko stwierdzić co potrafisz (możesz mieć zły dzień bądź jest to twój najlepszy lay, nie wnikam).

Mam nadzieje że będziesz dalej rozwijał swoje zainteresowanie i nie porzucisz tego po pierwszej krytycznej ocenie :).

Zapamiętaj tylko jedno ci którzy będą prawić ci morały (jak się robi to a jak tamto, to źle tamto źle) najczęściej (nie mówię że zaesze ;)) nie potrafią nic więcej jak tylko gadać/pisać.

Ale się rozpisałem…

Pozdrawiam.

Lay’oucik bardzo fajny. Dbasz o szczegóły i bawisz się efektami. To dobrze, zwłaszcza że wszystko jest wyważone.

Zaproponuję ci 2 drobne zmiany:

  1. Spróbuj może nieco zmniejszyć przyciski “Strona główna”, “Oferta”, “Kontakt”.

  2. W logo, górne zaokrąglenia wyszły tak, jak by ci się trochę nie udały. Być może jest to zamierzony efekt, ale na stronach raczej spotyka się pełne zaokrąglenie. Oceń to sam.

Po za tym, fajnie że dałeś zdjęcie mojego lapka (to chyba Lenovo Idea Pad Y530, lub podobny) =D>

mam również taki model laptopa więc wpadł mi w oko i nawet ładnie się prezentuje:) dobrze bardzo dziękuje za opinie i komentarze:)

oczywiscie czekam na inne rowniez:)

Wg mnie, jak już stosujesz cięcia (bo to do zaokrągleń mniej podobne) rogów, to tak samo zrobiłbym na treści :wink: